چالشها و فرصتهای موجود برای صادرات به چین
حضور چشمگیر شرکتهای صنعتی جهان در چین، به مانعی ذهنی برای تولیدکنندگان ایرانی بدل شده است؛ این در حالی است که اگرچه دشواریهایی وجود دارد، اما فرصتهای کسبوکار در چین، برای شرکتهای ایرانی نیز قابل دستیابی است. «امیر قربانعلی»، مدیر مرکز نانو ایران و چین، معرفی مناسب محصول، توجه به مباحث مالکیت فکری، مذاکره و عقد قرارداد صحیح و توجه به تحقیق و توسعه را به عنوان نکاتی کلیدی برای شرکتهای ایرانی که تصمیم ورود به بازار چین را دارند، معرفی نموده است.