مقالات

آخرین مقالات ها

معمولا شما شکایات دیگران را در ارتباط با میزان درآمدشان که پاسخگوی هزینه‌هایشان نیست، می‌شنوید. در اکثر موارد این مشکل از افراد نیست و به همین دلیل بعضی افراد چند شغله‌اند تا نیازهایشان را رفع کنند. بدتر از آن افرادی است که آنها واقعا مهارت‌های خوبی دارند، ولی نمی‌توانند شغلی با درآمد مناسب پیدا کنند. هرچند این بدین معنا نیست که هر شخص با مهارتی برای کسب و کار شما مناسب است. به عنوان یک صاحب کسب و کار شما می‌بایست افراد درست را استخدام کنید. ادامه مقاله
هنگامی که بازدیدکنندگان وبسایتتان را تصور می‌کنید چه می‌بینید؟ صاحبان کسب و کارهای کوچک؟ مالکان محلی؟ کاربران بی‌حوصله؟ اگر بازدیدکنندگانتان شبیه افراد دیگر روی وب هستند به طور قطع در گروه سوم جای دارند. یعنی همان جمعیت بی حوصله. این مردم انتظار دارند سایتتان در یک چشم بهم زدن لود شود و اگر چنین نباشد احتمالا سایت را ترک کنند و دیگر هرگز برنگردند. ادامه مقاله
در سیلیکون ولی، هر شخصی رسیک‌پذیری منحصربفردی را در مورد تجارت خود دارد. موسسان شرکت‌ها برای سالیان متمادی برای تجاری‌سازی محصول خود تلاش کرده و با خطرات فراوانی روبرو شده‌اند. ادامه مقاله
الکس تاو در 21 سالگی دوره‌ی مدیریت سه ساله‌ای را در دانشگاه ناتینگهام آغاز کرد، اما یک مشکل مهم وجود داشت، پول، او نمی‌خواست وام‌های دانشجویی بگیرد و سال‌ها برای پرداختشان کار کند. بیشتر دانشجویان همسن او چنینی شرایطی را پذیرفتند و طبق قواعد جامعه پیش رفتند، ولی ذهنیت الکس متفاوت بود. ادامه مقاله
زمانیکه که کارآفرینان فعالیتی را آغاز کرده و یا شرکتی را تاسیس می‌کنند، همواره با این مشکل روبرو هستند که آیا باید از نام خود در نام‌گذاری شرکت استفاده کنند یا نه. انتخاب نام برای شرکت تازه تاسیس، یکی از مهمترین و اساسی‌ترین تصمیماتی است که باید بصورت صحیح درباره آن بین موسسان شرکت تبادل نظر صورت گیرد. این تصمیم به طرز تفکر شخصی موسسان و بانیان هر شرکتی بستگی دارد. پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا شما باید این کار را انجام دهید؟ بر اساس تحقیقات انجام شده در دو مقاله مهم، پاسخ صحیح به این پرسش به شرایط موجود وابسته است. ادامه مقاله
زمانیکه فارغ‌التحصیلان جدید با اشتیاق فراوان به بازار کار روی می‌آوردند، بسیاری از افراد به دنبال بدست آوردن مشاغلی در استارتآپ‌ها بجای یافتن فرصت کاری در یک شرکت بزرگ هستند. در حقیقت، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت "اکسنچر " در سال 2016، تنها 14 درصد از فارغ‌التحصیلان در کشور آمریکا به دنبال یافتن شغل در شرکت‌های بزرگ و نام‌دار هستند، 44 درصد از فارغ‌التحصیلان تمایل دارند تا در شرکت‌های استارتآپی و یا شرکت‌های کوچک مشغول به کار شوند. ادامه مقاله
یکی از سوالات مهم در زمینه نوآوری باز این است: آیا مولفه‌های جدیدی در الگوی نوآوری باز نسبت به الگوهای قبلی وجود دارد؟ بله. اولین تفاوت در این است که دانش خارجی در الگوها و تئوری‌های قبل نیز مفید انگاشته شده اما دارای نقش فرعی و مکمل بودند. در این الگوها شرکت منبع و ریشه نوآوری بود و فعالیت‌های داخلی شرکت به عنوان مولفه‌های اصلی مطالعه و پژوهش بودند. ادامه مقاله
امروزه اینترنت راه‌های ارتباطی ما را دموکراتیک کرده و به سازمان شما در در زمینه نوآوری کمک‌های موثری می‌کند. سازمان‌ها و شرکت‌های در پی شتابدهی به نوآوری‌های در بیرون و داخل سازمان هستند. ادامه مقاله