
گفتگو با بنیانگذاری خلاق اما تنها
«برونو دیدیر»، مدیرعامل کسبوکار نوپای «تراکین» است؛ استارتآپی که با ایدههای خلاقانه و فناوری منحصربهفرد خود، به شرکتهایی که خواهان ورود به حوزه کسبوکار تحویل غذا هستند، خدمات میدهد. وی مسیر جالب و متفاوتی را برای تجاریسازی ایدهاش پیموده است: «به سرعت، حداقل محصول قابلعرضه را ساخته، سرمایهای ۲۵۰۰۰ دلاری جذب نمود، کمپینهای بازاریابی به راه انداخت و به درآمد ۱۶۷۰۰۰ دلار در ماه دست یافت. در این نوشتار، داستان موفقیت تراکین و درسهایی که برونو از آن فرا گرفت را از زبان وی میشنویم.