از فکر تا عمل

هوش عاطفی برای رهبران

هوش عاطفی برای رهبران

یک سازمان از مردم تشکیل شده است و زمانی که مردم در آن مشارکت می‌کنند، احساسات بطور خودکار وارد کار می‌گردد. در نظر گرفتن اینکه تمام هدف در انجام کار خلاصه می‌شود چندان عاقلانه نمی‌باشد. بدون داشتن احساسات، عملکرد تنها شبیه به اتاق در بسته‌ای است که هورمون‌های بدن هیچ راهی برای ورود به آن را ندارند. حقیقت این است که احساسات بزرگ‌ترین عامل ایجادکننده انگیزه و یا مانعی برای ایجاد انگیزه در یک کارمند است. احساسات به تنهایی، عملکرد و کارایی یک کارگر را هدایت‌ می‌کند، و اگر این موضوع صحیح نبود، ما در مورد اهمیت هوش عاطفی در زندگی کاری صحبت نمی‌کردیم.
فرآیند توسعه محصول – توسعه پیشنهادات بازار جدید

فرآیند توسعه محصول – توسعه پیشنهادات بازار جدید

شرکت‌ها ابتدا باید بازار هدف را شناسایی کنند سپس به سراغ بخش بازار و مشتریان بروند. پس از آن شرکت‌ها به دنبال توسعه محصولات می‌روند که ممکن است به اصلاح یا ساخت یک محصول بیانجامد. پیشنهادات برای خرید یک محصول هر ساله افزایش می‌یابد، زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال انواع بیشتری از محصولات هستند. شرکت‌هایی که قادر به تولید محصولات جدید نیستند، از رقابت خارج می‌شوند و از عواقب آن رنج می‌برند. شرکت‌ها نه تنها از سوی رقبا، بلکه نیازهای مصرف‌کننده، فناوری و چرخه عمر محصولات با خطراتی مواجه هستند. توسعه محصولات جدید چالش‌هایی را به همراه دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که 95 درصد از محصولات جدید در ایالات‌متحده شکست می‌خورند و در اروپا نرخ شکست 90 درصد است.
توسعه برنامه‌ها و استراتژی‌های قیمت

توسعه برنامه‌ها و استراتژی‌های قیمت

پک بازاریابی برای شرکت‌ها متشکل از محصول، قیمت، مکان و ارتقاء است. قیمت به طور مستقیم با جمع کل درآمد هر تجارت مرتبط است. سودآوری محصول برای ادامه فعالیت در شرکت ضروری است. استراتژی قیمت باید ارزشی را که توسط شرکت تولید می‌شود به مشتری انتقال دهد.
کانال‌های توزیع - معنی و اهمیت آن‌ها

کانال‌های توزیع - معنی و اهمیت آن‌ها

از واسطه‌های بازاریابی مختلفی جهت انتقال محصولات از تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان نهایی و یا کاربران صنعتی استفاده می‌‌شوند. این واسطه‌های بازاریابی دارای نام‌هایی مانند عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان، نمایندگی‌های مجاز فرانشیز، بازرگانی عمده‌فروش، نمایندگی مجاز و عاملان هستند. چنین واسطه‌های بازاریابی، کانال توزیع را به خطر می‌اندازند. این کانال‌های توزیع، فاصله بین نقطه تولید و نقطه مصرف را به حداقل می‌رسانند، و به این ترتیب، مکان، زمان و وسایل مورد نیاز را ایجاد می‌کنند.
مدیریت نیروی فروش

مدیریت نیروی فروش

نماد هر سازمان، نیروی فروش آن است. شرکت‌ها به جای فعالیت‌های تبلیغاتی، زمان و هزینه قابل‌ملاحظه‌ای را صرف نیروی فروش می‌کنند. بنابرین، نیروی فروش هزینه‌بر است و شرکت‌ها به دنبال مدیریت کارآمد و موثر آنها هستند.
ابزار ترویج - تبلیغات، ارتقاء فروش، ارتباطات عمومی و بازاریابی مستقیم

ابزار ترویج - تبلیغات، ارتقاء فروش، ارتباطات عمومی و بازاریابی مستقیم

عناصر بازاریابی شامل محصول، قیمت، محل و ترویج هستند. این چهار عنصر برای ایجاد استراتژی بازاریابی موفق با یکدیگر ترکیب می‌شوند. به نظر می‌رسد ترویج برای برقراری ارتباط میان پیام شرکت و مصرف‌کننده، موثر واقع می‌شود. چهار ابزار اصلی ترویج عبارتند از تبلیغات، ترویج فروش، ارتباطات عمومی و بازاریابی مستقیم.
معرفی مدل‌های تبلیغاتی آنلاین

معرفی مدل‌های تبلیغاتی آنلاین

در صورتی که شما در زمینه تبلیغات فعال هستید و تمایل دارید بدانید که چگونه هزینه‌های خود را برای تبلیغات مدیریت کنید، تجزیه و تحلیل و بحث زیر، برخی از دستورالعمل‌ها را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد. البته در این بخش مدل‌های مختلف تبلیغاتی معرفی می‌شود و قسمت‌های بعدی به شما کمک می‌کند تا بودجه واقعی را تهیه کرده و هزینه خود را در موتورهای جستجو پیشنهاد دهید. قبل از بررسی مدل‌های مختلف تبلیغات، باید اشاره کرد که این مدل‌ها از لحاظ نیازهای خاص تبلیغ‌کنندگان متفاوت هستند، به‌این‌معنا که آیا تنها برای بازدید وب‌سایت مبلغ پرداخته شود، یا تبدیل آن به وب‌سایت فروش و یا چیزی میان این دو، مانند تمایل جهت پرداخت برای ثبت‌نام در وب‌سایت و غیره. بنابراین، تبلیغ‌کنندگان گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که برای آنها مناسب است و با مدل تجارت خود هماهنگ شده است.
بازاریابی فشار و کشش در زمینه مدل‌های تجاری آنلاین، موبایل و داده‌های انبوه

بازاریابی فشار و کشش در زمینه مدل‌های تجاری آنلاین، موبایل و داده‌های انبوه

معمولا بازاریابی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها محسوب می‌شود که دربرگیرنده جذب، نگهداری و جستجوی مشتری است. در این زمینه، دریافت پیام‌های بازاریابی و تبلیغاتی که باعث جذب و متقاعد ساختن مشتری جهت خرید و مصرف محصولات می‌شود، جزء مهمی در بازاریابی است.
رهبری و مدیریت – ارتباطات و تفاوت‌ها

رهبری و مدیریت – ارتباطات و تفاوت‌ها

رهبری و مدیریت اصطلاحاتی هستند که در اغلب موارد مترادف در نظر گرفته می‌شوند. درک این موضوع که رهبری بخش مهمی از مدیریت تاثیر‌گذار می‌باشد بسیار مهم است. به عنوان جزء بسیار مهم در مدیریت، رفتارهای قابل‌توجه رهبری، بر روی ایجاد محیطی که در آن تک تک و تمام کارمندان پیشرفت کرده و به برتری دست پیدا می‌کنند تاکید می‌کند. رهبری ظرفیتی است که برای تحت تاثیر قرار دادن و ایجاد حرکت در تلاش‌های گروهی برای دستیابی به اهداف تعریف می‌شود. این تاثیر می‌تواند ناشی از منابع رسمی باشد همانند فرصت‌هایی که در کسب موقعیت‌های مدیریتی در یک سازمان وجود دارند.
مصاحبه با دکتر جفری والن: آنالیز سریع و قابل اعتماد نانومواد

مصاحبه با دکتر جفری والن: آنالیز سریع و قابل اعتماد نانومواد

جفری والن دکترای خود را در دانشگاه ایالتی فلوریدا تکمیل کرد؛ تحقیقات وی بر روی کشف و رشد مواد بلوری جدید برای ذخیره‌سازی هیدروژن متمرکز بود. در سال 2012، جفری"مقیاس کامل نانو" (FullScaleNano) را تاسیس کرد و به توسعه نانومت (NanoMet) پرداخت. مقیاس کامل نانو (FullScaleNano)، یک پروژه‌ بر پایه استارت‌آپ در زمینه آنالیز نانو در فلوریدا است. نرم‌افزار نانومت (NanoMet) ارائه شده توسط آنها، به‌طور خودکار به جمع‌آوری و تلفیق اطلاعات دقیقی از تصاویر نانومواد پرداخته و باعث صرفه‌جویی در زمان محققان (و اغلب فشرده‌سازی) در اندازه‌گیری دستی و حذف خطاهای انسانی از معادله می‌شود. جفری والن در این مصاحبه در مورد ویژگی‌های نرم‌افزار جدید خود و اینکه چگونه انتظار دارد که چشم‌انداز نانومواد را در صنعت و دانشگاه تغییر دهد، صحبت کرده است.