آخرین مقالات

آیا باید در نام‌گذاری شرکت خود از نام شخصی خود استفاده کنید؟

آیا باید در نام‌گذاری شرکت خود از نام شخصی خود استفاده کنید؟

زمانیکه که کارآفرینان فعالیتی را آغاز کرده و یا شرکتی را تاسیس می‌کنند، همواره با این مشکل روبرو هستند که آیا باید از نام خود در نام‌گذاری شرکت استفاده کنند یا نه. انتخاب نام برای شرکت تازه تاسیس، یکی از مهمترین و اساسی‌ترین تصمیماتی است که باید بصورت صحیح درباره آن بین موسسان شرکت تبادل نظر صورت گیرد. این تصمیم به طرز تفکر شخصی موسسان و بانیان هر شرکتی بستگی دارد. پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا شما باید این کار را انجام دهید؟ بر اساس تحقیقات انجام شده در دو مقاله مهم، پاسخ صحیح به این پرسش به شرایط موجود وابسته است.
معرفی دو پلتفرم نوآوری باز ۲

معرفی دو پلتفرم نوآوری باز ۲

در این مقاله قصد داریم تا در ادامه سلسله مقالات مربوط به نوآوری باز دو پلتفرم دیگر برای نوآوری باز را معرفی کنیم.
شش نکته مهمی که فرغ‌التحصیلان قبل از پیوستن به استارتآپ‌ها باید به آن توجه کنند

شش نکته مهمی که فرغ‌التحصیلان قبل از پیوستن به استارتآپ‌ها باید به آن توجه کنند

زمانیکه فارغ‌التحصیلان جدید با اشتیاق فراوان به بازار کار روی می‌آوردند، بسیاری از افراد به دنبال بدست آوردن مشاغلی در استارتآپ‌ها بجای یافتن فرصت کاری در یک شرکت بزرگ هستند. در حقیقت، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت "اکسنچر " در سال 2016، تنها 14 درصد از فارغ‌التحصیلان در کشور آمریکا به دنبال یافتن شغل در شرکت‌های بزرگ و نام‌دار هستند، 44 درصد از فارغ‌التحصیلان تمایل دارند تا در شرکت‌های استارتآپی و یا شرکت‌های کوچک مشغول به کار شوند.
مولفه‌های جدید ایجاد شده در نوآوری باز

مولفه‌های جدید ایجاد شده در نوآوری باز

یکی از سوالات مهم در زمینه نوآوری باز این است: آیا مولفه‌های جدیدی در الگوی نوآوری باز نسبت به الگوهای قبلی وجود دارد؟ بله. اولین تفاوت در این است که دانش خارجی در الگوها و تئوری‌های قبل نیز مفید انگاشته شده اما دارای نقش فرعی و مکمل بودند. در این الگوها شرکت منبع و ریشه نوآوری بود و فعالیت‌های داخلی شرکت به عنوان مولفه‌های اصلی مطالعه و پژوهش بودند.
معرفی دو پلتفرم نوآوری باز ۱

معرفی دو پلتفرم نوآوری باز ۱

امروزه اینترنت راه‌های ارتباطی ما را دموکراتیک کرده و به سازمان شما در در زمینه نوآوری کمک‌های موثری می‌کند. سازمان‌ها و شرکت‌های در پی شتابدهی به نوآوری‌های در بیرون و داخل سازمان هستند.
سرمایه‌گذاران خطرپذیر یک موقعیت و فرصت را به چه نحوی ارزیابی می‌کنند؟

سرمایه‌گذاران خطرپذیر یک موقعیت و فرصت را به چه نحوی ارزیابی می‌کنند؟

قبل از اینکه "لاکشمی بالاچاندرا" وارد دانشگاه شود، به مدت دو سال برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری کار کرده بود. او در طی این دو سال پدیده‌ای را مشاهده کرده بود که برایش بسیار گیج‌کننده و مبهم بود. سرمایه‌گذاران خطرپذیر برنامه کاری و تجاری خود را از کارآفرینان دریافت می‌کردند، آن را مطالعه کرده و بسیار هیجان‌زده می‌شدند.
طرز تفکر افراد موفق

طرز تفکر افراد موفق

شما بسیاری از بهترین درس‌های زندگی را از مشکلاتی که در زندگی با آنها مواجه می‌شوید، می‌آموزید. بنابراین به جای آرزوی آسانتر بودن زندگی، سعی کنید خودتان را تقویت کرده و آنچه برای غلبه بر چالش‌های زندگی نیازمندید را یاد بگیرید. تنها راه رشد در زندگی مواجه شدن مستقیم با مشکلات است.
آیا هوش هیجانی بالایی دارید؟ ۷ راه برای تست هوش هیجانی‌ 

آیا هوش هیجانی بالایی دارید؟ ۷ راه برای تست هوش هیجانی‌ 

هوش هیجانی یک ویژگی مهم برای کارآفرینان و حتی کارمندان در کسب و کارهای مختلف است. هوش هیجانی به عبارت ساده توانایی شما برای کنترل احساسات و تشخیص احساس دیگران است. اما این توانمندی چرا مهم است و در صورت برخورداری از این توانایی چگونه می‌توانید در ارتباط با آن صحبت کنید؟ سوالاتی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.
به دنبال منتور هستید؟ هفت جایی که بهترین منتورهای را می‌توانید پیدا کنید

به دنبال منتور هستید؟ هفت جایی که بهترین منتورهای را می‌توانید پیدا کنید

آیا به دنبال منتور هستید؟ اگر یک کارآفرین تازه‌کار هستید و یا تجریه کار مدیریت یک کسب و کار را ندارید می‌بایست به دنبال چنین شخصی باشید. کار با منتور مزایای فراوانی دارد. نه تنها راهنمایی و نصایح و کمک‌ها را هنگام تلاش برای حل مشکلات دریافت خواهید کرد، همچنین فرصتی است تا از شبکه ارتباطی ایجاد شده برای یافتن مشتری‌ها، کارمندان و همکاران جدید استفاده کنید.