مقالات

آخرین مقالات ها

یکی از سوالات مهم در زمینه نوآوری باز این است: آیا مولفه‌های جدیدی در الگوی نوآوری باز نسبت به الگوهای قبلی وجود دارد؟ بله. اولین تفاوت در این است که دانش خارجی در الگوها و تئوری‌های قبل نیز مفید انگاشته شده اما دارای نقش فرعی و مکمل بودند. در این الگوها شرکت منبع و ریشه نوآوری بود و فعالیت‌های داخلی شرکت به عنوان مولفه‌های اصلی مطالعه و پژوهش بودند. ادامه مقاله
امروزه اینترنت راه‌های ارتباطی ما را دموکراتیک کرده و به سازمان شما در در زمینه نوآوری کمک‌های موثری می‌کند. سازمان‌ها و شرکت‌های در پی شتابدهی به نوآوری‌های در بیرون و داخل سازمان هستند. ادامه مقاله
قبل از اینکه "لاکشمی بالاچاندرا" وارد دانشگاه شود، به مدت دو سال برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری کار کرده بود. او در طی این دو سال پدیده‌ای را مشاهده کرده بود که برایش بسیار گیج‌کننده و مبهم بود. سرمایه‌گذاران خطرپذیر برنامه کاری و تجاری خود را از کارآفرینان دریافت می‌کردند، آن را مطالعه کرده و بسیار هیجان‌زده می‌شدند. ادامه مقاله
شما بسیاری از بهترین درس‌های زندگی را از مشکلاتی که در زندگی با آنها مواجه می‌شوید، می‌آموزید. بنابراین به جای آرزوی آسانتر بودن زندگی، سعی کنید خودتان را تقویت کرده و آنچه برای غلبه بر چالش‌های زندگی نیازمندید را یاد بگیرید. تنها راه رشد در زندگی مواجه شدن مستقیم با مشکلات است. ادامه مقاله
هوش هیجانی یک ویژگی مهم برای کارآفرینان و حتی کارمندان در کسب و کارهای مختلف است. هوش هیجانی به عبارت ساده توانایی شما برای کنترل احساسات و تشخیص احساس دیگران است. اما این توانمندی چرا مهم است و در صورت برخورداری از این توانایی چگونه می‌توانید در ارتباط با آن صحبت کنید؟ سوالاتی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. ادامه مقاله
آیا به دنبال منتور هستید؟ اگر یک کارآفرین تازه‌کار هستید و یا تجریه کار مدیریت یک کسب و کار را ندارید می‌بایست به دنبال چنین شخصی باشید. کار با منتور مزایای فراوانی دارد. نه تنها راهنمایی و نصایح و کمک‌ها را هنگام تلاش برای حل مشکلات دریافت خواهید کرد، همچنین فرصتی است تا از شبکه ارتباطی ایجاد شده برای یافتن مشتری‌ها، کارمندان و همکاران جدید استفاده کنید. ادامه مقاله
نوآوری باز دارای یک پیشینه مطالعاتی طولانی مدت در زمینه فرآیندهای نوآوری باز است. مورخان حوزه کسب‌و‌کار مدارک بسیاری را زمینه وجود بازارهای گسترده برای نوآوری در گذشته جمع‌آوری کرده‌اند که پیشینه این بازارها به قبل از افزایش تعداد آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه در شرکت‌های بزرگ و حتی پیش از اجرای قانون حق مالکیت معنوی مربوط می‌شود. ادامه مقاله
نوآوری باز مفهومی است که برای اولین بار توسط استاد دانشگاه برکلی کالیفرنیا، پروفسور هنری چسبرو در سال ۲۰۰۳ مورد استفاده قرار گرفت. الگوی نوآوری باز در حقیقت در نقطه مقابل مدل‌های عمودی و سنتی است که در آن‌ها تولید یک محصول ناشی از تحقیق و توسعه در داخل شرکت‌ها می‌باشد. ادامه مقاله