شاخصهای کلیدی در بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال، یکی از راهکارهای مهمی است که نه فقط بهعنوان یکی از روشهای ممکن برای بازاریابی، بلکه در بسیاری از موارد، به عنوان مهمترین روش بازاریابی قلمداد میشود. این مسئله، با نگاه به شرکتهای استارتآپی که معمولاً بودجههای محدودی دارند، اهمیت دوچندانی مییابد. متخصصین حوزه بازاریابی، معتقدند که با توجه به پیشرفت اینترنت و استفاده گسترده از فضای دیجیتال، توسعه هرگونه راهبرد کارآمد بازاریابی، منوط به سنجش دقیق معیارها و شاخصهای مرتبط با بازاریابی دیجیتال خواهد بود. در این مقاله، با برخی از این شاخصهای عملکردی تعیینکننده آشنا میشویم.