آخرین مقالات

چهار روش برای مدیریت ضرب‌الاجل‌ها در تیم‌های چندفرهنگی

چهار روش برای مدیریت ضرب‌الاجل‌ها در تیم‌های چندفرهنگی

دوست من می‌خواهد داستانی راجع به آنچه هنگام برنامه‌ریزی برای قرار ملاقات یک گروه چندفرهنگی در دریاچه، هنگام تعطیلات در اروپا رخ داد، تعریف کند. چنان که او می‌گوید، آلمانی‌ها ده دقیقه زودتر رسیدند، بلژیکی‌ها دقیقاً سر وقت رسیدند، آمریکایی‌ها چند دقیقه دیرتر رسیدند، و لبنانی‌ها حدوداً یک ساعت بعد از همه رسیدند. همه این افراد اعتقاد داشتند که در زمان مناسبی رسیدند، و هیچ یک از عملکرد خود ناراضی نبودند.
راه‌های مؤدبانه برای رد دعوت به جلسه

راه‌های مؤدبانه برای رد دعوت به جلسه

یک کارت دعوت به جلسه در باکس شخصی شما وجود دارد که نمی‌خواهید آن را بپذیرید. شاید به خاطر آن که این جلسه، یکی از معدود فضاهای خالی در تقویم شما را پر می‌کند، و یا این که جلسه در زمانی برگزار می‌شود که قرار است در آن زمان کار دیگری انجام دهید. به هر حال، گاهی شما نیاز به رد دعوت به یک جلسه را دارید.
معرفی شتاب‌دهنده‌ی StartX

معرفی شتاب‌دهنده‌ی StartX

شتاب‌دهنده «استارایکس» یک مرکز رشد غیرانتفاعی مرتبط با دانشگاه استنفورد آمریکا هست که توسط کمرون تیتلمن فارغ‌التحصیل رشته علوم مهندسی و مدیریت این دانشگاه، در سال 2011 میلادی به‌عنوان شرکت دانشجویی تأسیس شد. ویژگی متمایز این شتاب‌دهنده از دیگر شتاب‌دهنده‌های دره سیلیکون همان غیرانتفاعی بودن آن است که باعث می‌شود، «استارایکس» هیچ سهمی را در ازای کمک‌هایی که به استارت‌آپ‌ها و گروه‌ها می‌کند، از صاحبان سهام آن‌ها دریافت نکند. البته در ازای این غیرانتفاعی بودن در آمریکا، این شتاب‌دهنده معاف از مالیات خواهد بود.
چهار روش تأثیرگذار بر روی عملکرد اجرایی 

چهار روش تأثیرگذار بر روی عملکرد اجرایی 

بیشتر افراد می دانند که کار اجرایی، یک مهارت است و تلاش می‌کنند آن را به خوبی انجام دهند، اما آن‌ها ممکن است 1) اهمیت چندانی به پیشرفت شغلی خود ندهند یا این که 2) درک نکنند که بدون کار سخت و طولانی نیز می‌توان به بهترین نحو کار اجرایی را پیش برد.
چهار اشتباه ظریف ولی به شدت تاثیرگذار در دفتر کار

چهار اشتباه ظریف ولی به شدت تاثیرگذار در دفتر کار

در دنیای جدید "کار بدون حصار، کار، به جای کارخانه‌ها در مغزها، به جای دفاتر کار خصوصی، در محیط‌های پلان‌های آزاد، و علاوه بر دفاتر مرکزی شرکت‌ها، در بازی‌های فوتبال، سواحل کنار دریا، و قهوه‌خانه‌ها رخ می‌دهد. اما من، هنوز هم در کارم با مشتریان، اغلب، ایده‌های قدیمی راجع به مدیریت زمان را که این واقعیت جدید را به حساب نمی‌آورند کشف می‌کنم. در اینجا، چهار اشتباهی که دائماً رخ می‌دهد، مطرح می‌شوند.
معرفی شتاب‌دهنده آنجل‌پد

معرفی شتاب‌دهنده آنجل‌پد

در این مقاله قصد داریم تا آنجل‌پد یکی از بزرگترین شتاب‌دهنده‌های کشور ایالات متحده را معرفی کنیم. این شتاب‌دهنده در سال 2010 توسط کارمند سابق گوگل توماس کورته برای کمک به رشد استارت‌آپهای حوزه وب و آی‌تی تأسیس شد. این شتاب‌دهنده طی 5 سال فعالیت خود، 250 میلیون دلار بودجه تهیه کرده و کسب‌وکارهای خروجی باارزشی بالغ‌بر 800 میلیون دلار به وجود آورده است.
8 ابزار دیجیتال که وقت آن رسیده از آنها استفاده کنید

8 ابزار دیجیتال که وقت آن رسیده از آنها استفاده کنید

یکی از ویژگی‌های شخصیتی من این است که خیلی سریع فناوری‌های جدید را پذیرفته و خود را با آ‌ن‌ها وفق می‌دهم. من عاشق این هستم که هر ساله صدها برنامه، شبکه اجتماعی و دستگاه‌ مختلف را امتحان کنم.
رئیس خوبی باشید!

رئیس خوبی باشید!

اعمال (خشونت‌های) تند و بی منطق بر روی همه تاثیرگذار است. در حوادثی مانند تیراندازی دسته‌جمعی، بمب‌گذاری انتحاری و ترورها، احساسات همه ما به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد حتی اگر هیچ یک از نزدیکان و دوستان ما در آن حادثه آسیب ندیده باشند. احساسات، غم و اندوه، رنج، پریشانی و ناراحتی کارکنان در محل کار ارزیابی نمی‌شوند. اگر شما ریاست یک تیم یا یک سازمان را بر عهده دارید چگونه می‌توانید به مدیریت عواطف فرهنگی افرادی که مسئولیت آن‌ها را بر عهده دارید کمک کنید؟
در تصمیم‌گیری عجله نکنید!

در تصمیم‌گیری عجله نکنید!

راه‌های بسیاری برای دسته‌بندی مردم به دو گروه وجود دارد. جوان و پیر، ثروتمند و فقیر، ما و آن‌ها. 98% که می‌توانند با اعداد کار کنند و 3% که نمی‌توانند. آن‌هایی که مردم را به دو گروه تقسیم می‌کنند و آن‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند.
چرا برنامه‌ریزی‌ میان مدت مهم است؟

چرا برنامه‌ریزی‌ میان مدت مهم است؟

یک منطقه ممنوعه زمان‌بندی وجود دارد که مدیران به وضوح از آن دوری می‌کنند، گویی که انگار این مسئله چیزی شبیه به مثلث برموداست. آخرین باری که شنیدید که یک مدیرعامل کلماتی مانند " در یک بازه زمانی نه ماهه ..." یا "سال آینده در این موقع ..." یا " در پاییز ..." را به زبان بیاورد چه زمانی بوده است؟