Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 45

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 46

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 47

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 48
مقالات | برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

آخرین مقالات

مطالعه موردی: آیا باید شیوه‌ی تجارت خود را برای یک مشتری عمده تنظیم نمایید؟

مطالعه موردی: آیا باید شیوه‌ی تجارت خود را برای یک مشتری عمده تنظیم نمایید؟

پسر کامرون بروک در حالی که به یک تیر چراغ ‌برق خاموش در آن طرف پارک اشاره می‌کرد، گفت: "یکی دیگه هم اونجاست"، سپس ادامه داد: "ولی اون هم سوخته". کامرون از این که این بازی را با پسر چهار ساله‌ی خود شروع کرده بود پشیمان شد. شرکت او که لومیسکاپ نام داشت، تیرهای چراغ ‌برق هوشمند و یکپارچه‌ای را که در سرتاسر ایالات متحده آمریکا از جمله شهر کلیولند نصب شده بودند، تولید می‌کرد.
بدون این که نیاز به شروع دوباره داشته باشید، شغلتان را تغییر دهید

بدون این که نیاز به شروع دوباره داشته باشید، شغلتان را تغییر دهید

بسیاری از متخصصین باتجربه مایلند در شغلشان تغییر ایجاد کنند. اما فکر از دست دادن مقام ارشدی که به سختی آن را به دست آورده‌اند و شروع دوباره از سطح پایین، به سادگی می‌تواند منجر به تضعیف روحیه آنان شود، بنابراین، آن‌ها گاهی دچار نارضایتی می‌شوند. اما من در پژوهشی که برای کتابم، بازسازی شما، انجام دادم، کشف کردم که راه‌هایی وجود دارند که از طریق آن‌ها شما می‌توانید شغل و یا حتی تخصص خود را بدون از دست دادن مقام و موقعیت حرفه‌ای‌تان تغییر دهید
یک ترفند شناختی برای حل خلاقانه مشکلات 

یک ترفند شناختی برای حل خلاقانه مشکلات 

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تفکر خلاقانه به اشخاصی نیاز دارد که تصورات قبلی و فرضیاتشان را در مورد چگونگی ساز و کار جهان به چالش بکشند. به عنوان مثال، یک ادعای معمول این است که میانبرهای ذهنی که همه ما در حل مشکلاتمان از آن‌ها استفاده می‌کنیم در مسیر تفکر خلاقانه خلاصه می‌شوند. اگر تفکرات شما به تجربیات گذشته‌تان مرتبط باشد چگونه می‌توانید نوآوری داشته باشید؟
شناخت مزایای روحیه مشارکتی و حد و حدود آن

شناخت مزایای روحیه مشارکتی و حد و حدود آن

تونی گیج بود چون گزارشات نشان می‌داد که بهره‌وری سوزان فوق‌العاده‌ است و تیمش کار در کنار او را بسیار دوست دارد و او به عنوان فردی بسیار مستعد در سازمان مطرح شده بود. اما همیشه به نظر می‌آید او به جای اینکه بر روی نواحی خاصی (فعالیت‌های خاصی) تمرکز کند در ده‌ها جهت فعالیت می‌کند اما تونی بر روی اولویت‌های استراتژیک تاکید داشت.
چطور با نظرات مخالف خود برخورد کنیم؟

چطور با نظرات مخالف خود برخورد کنیم؟

در جوانی یاد گرفته بودم اگر نتوانستم با اقناع اولیه یا چیزی شبیه این به چیزهایی که نیاز دارم دست پیدا کنم، می‌توانم مذاکره یا داد و ‌ستد کنم. هر دوی این مهارت‌ها خوب و ارزشمند هستند و هر کدام در برخی از اوقات به کار می‌آیند. اما اثربخشی آن‌ها محدود است. برخی از بهترین ایده‌ها محصول ارایه نظرات افرادی با پیش‌زمینه‌های تخصصی متفاوت هستند.
معرفی شتاب‌دهنده این‌کیوبز

معرفی شتاب‌دهنده این‌کیوبز

این شتاب‌دهنده توسط یک کارآفرین در سال ۲۰۱۱ میلادی راه‌اندازی شده که شرکت‌کنندگان در این برنامه، در یک اداره واقع در مرکز شهر تورنتو به مدت ۳ ماه مشغول هستند. این برنامه برای هر استارتاپ روی کسب‌وکار، محصول و استراتژی سرمایه‌گذاری تمرکز می‌کند.
معرفی شتاب‌دهنده‌ی 500 Startups

معرفی شتاب‌دهنده‌ی 500 Startups

شتاب‌دهنده‌ی 500 Startups، یکی دیگر از شتاب‌دهنده‌های مشهور آمریکا به‌حساب می‌آید که مقر اصلی آن در سیلیکون‌وَلِی شهر سانفرانسیسکو واقع‌شده است. بااین‌حال، خانواده‌ی این استارت‌آپ در حدود ۲۳ شهر دنیا فعالیت می‌کنند. این شتاب‌دهنده، بیش از ۱۳۰۰ شرکت را تحت حمایت خود قرار داده و بیش از ۲۳۰۰ کارآفرین در ۵۰ کشور دنیا در آن فعالیت می‌کنند.
معرفی شتاب‌دهنده‌ی NVC

معرفی شتاب‌دهنده‌ی NVC

برنامه‌ی رقابت ریسک جدید یکی از اولین و قدیمی‌ترین شتاب‌دهنده‌های راه‌اندازی استارت‌آپ است که در سال ۱۹۹۶ توسط ادوارد کاپلان و در مرکز کارآفرینی و نوآوری پولسکی، واقع در مدرسه‌ی کسب‌وکار بوث دانشگاه شیکاگو راه‌اندازی شده است. NVC به‌عنوان یک سازمان متعهد و باتجربه، به دانشجویان کمک می‌کند که ایده‌های خود را به کسب‌وکارهای بادوام تبدیل کنند.
مطالعه موردی: این رستوران به حرف کدام مشتری گوش کند؟

مطالعه موردی: این رستوران به حرف کدام مشتری گوش کند؟

روهیت داشت با تخم مرغها شعبده بازی می‌‌کرد. او تخم مرغ‌های قهوه‌ای رنگ را در هوا می‌چرخاند و آن‌ها را بین دستانش جا به‌ جا می‌کرد. او ابتدا این کار را با سه تخم مرغ انجام می‌داد، بعد چهار و کمی بعدتر پنج تخم مرغ در هوا و بین دستان او می‌چرخیدند. واقعاً این تخم مرغ‌ها از کجا اضافه شدند؟