از فکر تا عمل

خودانگیزشی در محل کار

خودانگیزشی در محل کار

خودانگیزشی نیرویی است که ما را به حرکت رو به جلو وا می‌دارد. سناریوی کاری ما هر چیزی که باشد، این نیرو مشوقی برای ادامه یادگیری و موفقیت است. خودانگیزشی ابزار اولیه برای آگاهی از اهداف و پیشرفت است. این ابزار اساسا به نوآوری ما در ایجاد اهداف پویا برای خودمان، و به باور ما در کسب مهارت‌ها و شایستگی‌های لازم برای دستیابی به اهداف چالش‌برانگیز بستگی دارد. ما همواره نیاز به خودانگیزشی داریم. در ادامه روش‌ها / تکنیک‌هایی برای خودانگیزشی را بیان می‌کنیم:
مقایسه میان رهبران و مدیران

مقایسه میان رهبران و مدیران

این که رهبری و مدیریت دو اصطلاح مترادف هستند، اظهار نظر صحیحی نمی‌باشد. رهبر نیازمند هیچگونه موقعیت مدیریتی برای فعالیت به شکل یک رهبر نیست. از طرف دیگر، یک مدیر تنها زمانی می‌تواند یک مدیر واقعی باشد که خصوصیات اخلاقی یک رهبر را داشته باشد. با توجه به موقعیت یک مدیر، او باید گروه خود را رهبری کند. یک مدیر باید برای رسیدن به اهداف خود هر پنج عملکرد زیر را عملی کند:
رهبری و انگیزه

رهبری و انگیزه

انگیزه یک ویژگی هدف محور می‌باشد که به فرد کمک می‌کند تا به اهداف خود دست یابد. این عامل فرد را برآن می‌دارد تا برای دستیابی به اهداف خود به سختی کار کند. یک مدیر اجرایی باید برای تاثیرگذاری روی انگیزه افراد دارای خصوصیات رهبری صحیحی باشد. اگرچه الگوی مشخصی برای ایجاد انگیزه وجود ندارد.
هوش عاطفی برای رهبران

هوش عاطفی برای رهبران

یک سازمان از مردم تشکیل شده است و زمانی که مردم در آن مشارکت می‌کنند، احساسات بطور خودکار وارد کار می‌گردد. در نظر گرفتن اینکه تمام هدف در انجام کار خلاصه می‌شود چندان عاقلانه نمی‌باشد. بدون داشتن احساسات، عملکرد تنها شبیه به اتاق در بسته‌ای است که هورمون‌های بدن هیچ راهی برای ورود به آن را ندارند. حقیقت این است که احساسات بزرگ‌ترین عامل ایجادکننده انگیزه و یا مانعی برای ایجاد انگیزه در یک کارمند است. احساسات به تنهایی، عملکرد و کارایی یک کارگر را هدایت‌ می‌کند، و اگر این موضوع صحیح نبود، ما در مورد اهمیت هوش عاطفی در زندگی کاری صحبت نمی‌کردیم.
فرآیند توسعه محصول – توسعه پیشنهادات بازار جدید

فرآیند توسعه محصول – توسعه پیشنهادات بازار جدید

شرکت‌ها ابتدا باید بازار هدف را شناسایی کنند سپس به سراغ بخش بازار و مشتریان بروند. پس از آن شرکت‌ها به دنبال توسعه محصولات می‌روند که ممکن است به اصلاح یا ساخت یک محصول بیانجامد. پیشنهادات برای خرید یک محصول هر ساله افزایش می‌یابد، زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال انواع بیشتری از محصولات هستند. شرکت‌هایی که قادر به تولید محصولات جدید نیستند، از رقابت خارج می‌شوند و از عواقب آن رنج می‌برند. شرکت‌ها نه تنها از سوی رقبا، بلکه نیازهای مصرف‌کننده، فناوری و چرخه عمر محصولات با خطراتی مواجه هستند. توسعه محصولات جدید چالش‌هایی را به همراه دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که 95 درصد از محصولات جدید در ایالات‌متحده شکست می‌خورند و در اروپا نرخ شکست 90 درصد است.
توسعه برنامه‌ها و استراتژی‌های قیمت

توسعه برنامه‌ها و استراتژی‌های قیمت

پک بازاریابی برای شرکت‌ها متشکل از محصول، قیمت، مکان و ارتقاء است. قیمت به طور مستقیم با جمع کل درآمد هر تجارت مرتبط است. سودآوری محصول برای ادامه فعالیت در شرکت ضروری است. استراتژی قیمت باید ارزشی را که توسط شرکت تولید می‌شود به مشتری انتقال دهد.
کانال‌های توزیع - معنی و اهمیت آن‌ها

کانال‌های توزیع - معنی و اهمیت آن‌ها

از واسطه‌های بازاریابی مختلفی جهت انتقال محصولات از تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان نهایی و یا کاربران صنعتی استفاده می‌‌شوند. این واسطه‌های بازاریابی دارای نام‌هایی مانند عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان، نمایندگی‌های مجاز فرانشیز، بازرگانی عمده‌فروش، نمایندگی مجاز و عاملان هستند. چنین واسطه‌های بازاریابی، کانال توزیع را به خطر می‌اندازند. این کانال‌های توزیع، فاصله بین نقطه تولید و نقطه مصرف را به حداقل می‌رسانند، و به این ترتیب، مکان، زمان و وسایل مورد نیاز را ایجاد می‌کنند.
مدیریت نیروی فروش

مدیریت نیروی فروش

نماد هر سازمان، نیروی فروش آن است. شرکت‌ها به جای فعالیت‌های تبلیغاتی، زمان و هزینه قابل‌ملاحظه‌ای را صرف نیروی فروش می‌کنند. بنابرین، نیروی فروش هزینه‌بر است و شرکت‌ها به دنبال مدیریت کارآمد و موثر آنها هستند.
ابزار ترویج - تبلیغات، ارتقاء فروش، ارتباطات عمومی و بازاریابی مستقیم

ابزار ترویج - تبلیغات، ارتقاء فروش، ارتباطات عمومی و بازاریابی مستقیم

عناصر بازاریابی شامل محصول، قیمت، محل و ترویج هستند. این چهار عنصر برای ایجاد استراتژی بازاریابی موفق با یکدیگر ترکیب می‌شوند. به نظر می‌رسد ترویج برای برقراری ارتباط میان پیام شرکت و مصرف‌کننده، موثر واقع می‌شود. چهار ابزار اصلی ترویج عبارتند از تبلیغات، ترویج فروش، ارتباطات عمومی و بازاریابی مستقیم.
معرفی مدل‌های تبلیغاتی آنلاین

معرفی مدل‌های تبلیغاتی آنلاین

در صورتی که شما در زمینه تبلیغات فعال هستید و تمایل دارید بدانید که چگونه هزینه‌های خود را برای تبلیغات مدیریت کنید، تجزیه و تحلیل و بحث زیر، برخی از دستورالعمل‌ها را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد. البته در این بخش مدل‌های مختلف تبلیغاتی معرفی می‌شود و قسمت‌های بعدی به شما کمک می‌کند تا بودجه واقعی را تهیه کرده و هزینه خود را در موتورهای جستجو پیشنهاد دهید. قبل از بررسی مدل‌های مختلف تبلیغات، باید اشاره کرد که این مدل‌ها از لحاظ نیازهای خاص تبلیغ‌کنندگان متفاوت هستند، به‌این‌معنا که آیا تنها برای بازدید وب‌سایت مبلغ پرداخته شود، یا تبدیل آن به وب‌سایت فروش و یا چیزی میان این دو، مانند تمایل جهت پرداخت برای ثبت‌نام در وب‌سایت و غیره. بنابراین، تبلیغ‌کنندگان گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که برای آنها مناسب است و با مدل تجارت خود هماهنگ شده است.