Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 45
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 46
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 47
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 48 از فکر تا عمل | برنامه تجاریسازی فناوری نانو
سازمان، چارچوب بسیاری از فعالیتهایی است که با توجه به اهداف موجود صورت میپذیرند. یک سازمان بهعنوان یک چارچوب فیزیکی از فعالیتهای مختلف مرتبط در نظر گرفته میشود.
همه ما انسانها مهارتها، تواناییها و قابلیتهایی داریم؛ با اینحال دلیل موفقیت بسیاری از افراد نسبت به دیگران عمدتاً پرورش، تشویق و فعالسازی این مهارتها است. بهعنوان مثال، رجوع به مدارس مناسب، حمایتهای خانواده و احتیاط در تمام مراحل زندگی باعث میشود اشتباه نکنیم
این مقاله انواع مختلف تأمین مالی برای سرمایهگذاریهای جدید را مورد بحث قرار میدهد. هر سرمایهگذاری جدید به میزانی سرمایه نیاز دارد و اغلب کارآفرینان برای سرمایهگذاری خود به سرمایه قابل توجهی نیاز دارند. بهعلاوه این مقاله، اهمیت سرمایهگذاران فرشته را در سالهای اخیر شرح میدهد و چگونگی خرید در دنیای تجارت را مورد بررسی قرار میدهد.
کارآفرینی جهت توسعه هر نوع اقتصادی ضروری است. کشورهای توسعه یافته، رشد خود را به رشد کارآفرینی نسبت دادهاند. بنابراین، دولتها و مردم سراسر جهان تمایل بسیاری به رشد کارآفرینی دارند. در این مقاله عوامل مؤثر بر رشد کارآفرینی و در نتیجه رشد اقتصاد هر منطقه بیان میشود.
هر واحد تجاری جهت تقویت ثبات خود در بازار، بر روابط بلندمدت با مشتریان تأکید دارد. در حال حاضر انتظارات مشتری نه تنها محدود به دریافت بهترین محصولات و خدمات است، بلکه آنها نیاز به یک تجارت چهرهبهچهره دارند که در آن خواستار پاسخگویی به تقاضای خود در سریعترین زمان ممکن هستند.
اقتصاد جهانی فعلی بهطور فزایندهای بهعنوان یک اقتصاد خدماتی معرفی میشود. این موضوع در درجه اول بهدلیل افزایش اهمیت و سهم بخش خدمات در اقتصاد بیشتر کشورهای توسعهیافته و در حال توسعه است. در واقع رشد بخش خدمات در طولانی مدت، نشاندهنده پیشرفت اقتصادی کشور درنظر گرفته شده است.
بازاریابی کسب و کار به فروش هر یک از محصولات یا خدمات یا هر دو توسط یک سازمان به سازمانهای دیگر اشاره دارد که سازمانهای دیگر نیز به فروش مجدد همان محصول و/یا استفاده جهت پشتیبانی از سیستم خود میپردازند.
همانطور که کلمه «بازاریابی بنگاه با بنگاه» (B2B Marketing) نشان میدهد، مبادله کالا، خدمات یا هر دو، بین دو بنگاه (سازمان/شرکت) را بازاریابی بنگاه با بنگاه مینامند.