Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 45

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 46

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 47

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 48
از فکر تا عمل | برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

از فکر تا عمل

مقدمه‌ای بر رسانه

مقدمه‌ای بر رسانه

اغلب، اصطلاح مطبوعات عمومی که درمورد رسانه‌ها به کار می‌رود را شنیده‌ایم. این اصطلاح به چهار ستون اصلی دموکراسی اشاره دارد که رسانه‌ها ستون چهارم و مهم آن هستند. تا‌کنون بسیاری از کشورها هنجارهای دموکراتیک حکومتی خود را اتخاذ کرده‌اند، رسانه‌های پر جنب و جوش و آزاد جزء موارد لازم برای دموکراسی سالم محسوب می‌شوند. این امر به این دلیل است هر دموکراسی نیاز به یک رسانه دارد که در آن مقامات و اقدامات آن‌ها به طور انتقادی مورد نظر و تحلیل قرار گیرد.
دهکده جهانی: رسانه‌ها در قرن بیست و یکم

دهکده جهانی: رسانه‌ها در قرن بیست و یکم

مارشال مک لوهان، نظریه‌پرداز افسانه‌ای رسانه‌ها، اصطلاح «دهکده جهانی» را برای نشان دادن تولید و مصرف انبوه تصاویر و محتویات رسانه در سراسر جهان، به کار برده است. این اصطلاح به معنای تجمع کشورهای جهان در یک ساختار تحت‌وب و غول‌پیکر رسانه‌ای است. برای مثال، کانال‌های خبری محبوب ایالات‌متحده (سی‌ان‌ان) و بریتانیا (بی‌بی‌سی)، در سراسر جهان در دسترس هستند.
مدیریت استراتژیک - معنا و مفاهیم مهم

مدیریت استراتژیک - معنا و مفاهیم مهم

مدیریت استراتژیک شناسایی و توصیف استراتژی‌هایی است که مدیران می‌توانند جهت رسیدن به عملکرد بهتر و مزیت رقابتی برای سازمان خود انجام دهند. گفته می‌شود که اگر سودآوری یک سازمان بالاتر از سودآوری متوسط برای همه شرکت‌های صنعت خود باشد، آن سازمان دارای مزیت رقابتی است.
استراتژی - تعاریف و ویژگی‌ها

استراتژی - تعاریف و ویژگی‌ها

استراتژی اقدامی است که مدیران برای دستیابی به یک یا چندی از اهداف سازمان در پیش می‌گیرند. استراتژی همچنین می‌تواند به عنوان «یک جهت کلی تعیین‌شده شرکت و اجزای مختلف آن جهت دستیابی به حالت موردنظر در آینده» تعریف شود. استراتژی حاصل از یک فرایند برنامه‌ریزی دقیق است.
مصاحبه با مایک بلوک: تأثیر علم از طریق آموزش

مصاحبه با مایک بلوک: تأثیر علم از طریق آموزش

در این مصاحبه، مایک بلوک، یکی از بنیانگذاران پروژه نانو، درباره ابتکار عملش برای ورود علم و فناوری نانو به مدارس با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونی رومیزی فنوم (Phenom)، و موفقیتهایش در این پروژه صحبت میکند.
خصوصیات یک رهبر

خصوصیات یک رهبر

یک رهبر دارای خصوصیات رفتاری چندبعدی می‌باشد که او را از نظر رفتاری جذاب و کارآمد می‌کند. در ادامه به ملزوماتی که باید در یک رهبر خوب وجود داشته باشد اشاره شده است.
نانوپاتولوژی: انقلابی جدید در پزشکی

نانوپاتولوژی: انقلابی جدید در پزشکی

دکتر آنتونیتا گاتی دارای سابقه‌ای بین‌رشته‌ای از فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، فیزیولوژی، پاتولوژی (آسیب‌شناسی) و پاتولوژی قانونی است. دکتر گاتی بیش از 40 سال تجربه تحقیق در زمینه مواد زیستی و همچنین سازگاری زیستی در سطح ملی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.
اهمیت رهبری

اهمیت رهبری

رهبری یکی از مهمترین عملکردهای مدیریتی است که برای به حداکثر رساندن بهره‌وری و دستیابی به اهداف سازمانی یاری‌دهنده می‌باشد. نکاتی که در ادامه می‌آید، اهمیت رهبری را در یک امر مهم شرح می‌دهد.
مصاحبه با پروفسور اوون گای: حسگرهای زیستی گرافن برای تشخیص زود هنگام سرطان

مصاحبه با پروفسور اوون گای: حسگرهای زیستی گرافن برای تشخیص زود هنگام سرطان

پروفسور اوون جی گای در سال 1997 مدرک کارشناسی شیمی خود را با درجه 1 دریافت کرد و جایزه اییلینگ را برای تحصیلات عالی در شیمی در دانشگاه سوانسی به‌ دست آورد. همچنین وی جایزه لئونارد هینکل را برای دکترای شیمی خود در سال 2001 برای کار بر روی "تجزیه نوری رنگ‎دانه‌های ink – jet"، با همکاری زنکا، از آن خود کرد. در سال 2007 ، او به عنوان یک عضو RCUK در علوم نانوپزشکی و مدرس دانشگاه سوانسی انتخاب شد. وی در حال حاضر استاد دانشکده مهندسی دانشگاه سوانسی و مدیر مرکز نانوسلامت دانشگاه سوانسی است که در زمینه تولید در مقیاس نانو/میکرو، MNs، میکروسیالات، ادوات و نانوسیم‌های سیلیکونی و حسگرهای گرافن برای کاربردهای بهداشت سلامت تحقیق می‌کند. زمینه‌های پژوهشی اصلی او در مورد حسگرهای زیستی گرافنی و ادغام آن با میکروسیالات و فناوری الکترونیک است.
استراتژی بازاریابی - معنا و اهمیت آن

استراتژی بازاریابی - معنا و اهمیت آن

استراتژی بازاریابی برنامه جامعی است که به‌ویژه برای دستیابی به اهداف بازاریابی سازمان طراحی شده ‌است. این برنامه یک طرح برای دستیابی به اهداف بازاریابی ارائه می‌دهد.