Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 45

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 46

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 47

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 48
مقالات | برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

آخرین مقالات

هفت راه برای مدیریت موفق تیم‌های کارآفرین 

هفت راه برای مدیریت موفق تیم‌های کارآفرین 

یکی از اصول مهم که هرکس برای شروع یک کسب و کار باید بداند این است که هیچ فرمول ساده‌ای برای موفقیت در کارآفرینی وجود ندارد. چه شرکت شما به صورت تیمی مدیریت شود و یا انفرادی، به هر حال در مسیر توسعه آن با انواع خطرها و مشکلات مواجه می‌شوید.
از ورشکستگی تا ملیونری: چهار درسی که یک کارآفرین سریالی به ما می‌آموزد

از ورشکستگی تا ملیونری: چهار درسی که یک کارآفرین سریالی به ما می‌آموزد

توماس گارنی معتقد است که دغدغه یک کارآفرین موفق افزایش ثروت نیست. گارنی در لهستان متولد شد و دوران کودکی خود را درفقر سپری کرد، پس از آن در هفده سالگی با خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد و در اولین تجربه کاری‌اش به یک استارتاپ پیوست اما این تجربه موفقیت‌آمیز نبوده و او همه ثروتش را در این راه از دست داد. اما این شکست‌ها مانع تلاش مجدد او برای رسیدن به اهداف بلندپروازانه‌اش نشد.
معرفی نمودار چرخه عمر محصول

معرفی نمودار چرخه عمر محصول

نمودار چرخه عمر محصول یکی از ابزارهایی است که با کمک آن می‌توانیم فرایند توسعه محصول را مدیریت کنیم. در ادامه بخش‌های مختلف این نمودار معرفی می‌شوند.
پس از یک اشتباه فاجعه‌بار در حرفه‌تان، دوباره به مسیر اصلی حرفه‌ای‌تان برگردید

پس از یک اشتباه فاجعه‌بار در حرفه‌تان، دوباره به مسیر اصلی حرفه‌ای‌تان برگردید

هر کسی ممکن است در مسیر زندگی حرفه‌ای‌اش مرتکب اشتباه شود. اما برخی از افراد مرتکب اشتباهات بزرگی می‌شوند، که در نهایت، منجر به اخراج یا استعفای اجباری آن‌ها می‌شود. چگونه شما می‌توانید پس از یک اشتباه بزرگ و وحشتناک در زندگی حرفه ای‌تان، دوباره به مسیر اصلی و درست برگردید؟
چهار مرحله برای عملی سازی ایده‌ها

چهار مرحله برای عملی سازی ایده‌ها

همانند کارآفرینان ذهن ما دایما پر از ایده‌های جدید است. اما بندرت ما این ایده‌ها را به مرحله اجرایی می‌رسانیم. در عوض ما ناخودآگاه بهانه‌هایی را می‌آوریم که مانع عملی شدن ایده‌ها و پیشرفت ما می‌شوند. آیا تا بحال پیش آمده که به دلیل ترس از بد بودن و یا دزدیده شدن ایده‌هایتان آن‌ها را بیان نکنید و پیش خودتان اینطور فکر کنید که ممکن است به من ایرادهایی بگیرند که دوست ندارم بشنوم یا دیگران من را احمق فرض کنند و یا اینکه اگر شکست خوردم چکار کنم؟
۹ سوالی که باید قبل از شروع کسب و کارتان از خودتان بپرسید

۹ سوالی که باید قبل از شروع کسب و کارتان از خودتان بپرسید

در روزهای اولیه شروع به کار شرکتتان تعداد زیادی سوالات قانونی، مالی و تجاری وجود دارد که شما نیازمند پرسیدن آنها از خودتان هستید. چگونه من ثروتم را زیاد کنم؟ رقبای من چه کسانی هستند؟ آیا اختراعاتی در زمینه مشابه ثبت شده‌است؟ من قصد ندارم روی این نوع از سوالات اینجا تمرکز کنم، قصد من تمرکزروی مسائل ناملموس که توجه زیادی به آنها نشده می‌باشد. در ادامه متن ۹ سوال مطرح می‌شود که شما نیازمند پرسش آن‌ها از خودتتان درباره‌ی توانایی‌ها وشخصیتتان به عنوان رهبر هستید.
حقایقی در رابطه با مدیران

حقایقی در رابطه با مدیران

مدیریت و مدیران بحث رایج این روزهاست. بنابراین مدیریت واقعی چیست؟ براساس تعریف ویکی پدیا، مدیریت شامل دو ناحیه‌ی پژوهشی ودیگری مهارت عملی می‌باشد که مهارت عملی شامل مهارت انفرادی یا سازمانی برای راهنمایی و رهبری سایر افراد، تیم‌ها و یا کل سازمان می‌باشد.
قدرت تغییر مسیر شغلی را برای پیشرفت شغلی دست کم نگیرید

قدرت تغییر مسیر شغلی را برای پیشرفت شغلی دست کم نگیرید

ممکن است کارمندان شما بیش از آنچه شما فکر می‌کنید، علاقه‌مند تغییر مسیر شغلیباشند. یک تحقیق که اخیراً در شرکت بنده، Cornerstone OnDemand، انجام گرفت، اثرات انواع تصمیمات حرفه‌ای را به روشنی بیان می‌کند. ما در حین کار با شرکت کلتون، یک نظرسنجی آنلاین از بیش از ۲۰۰۰ کارمند آمریکایی تمام‌ وقت در میان صنایع مختلف انجام دادیم، که از آن‌ها درباره هر چیزی، از تعداد مشاغلی که آن‌ها فکر می‌کنند در طول عمر خود به عهده خواهند داشت، تا دیدگاه آن‌ها راجع به مهم‌ترین مزیتی که یک کارفرما می‌تواند ارائه دهد سؤال پرسیدیم.
هشت قاعده مهم برای برگزاری جلساتی مفید و موثر

هشت قاعده مهم برای برگزاری جلساتی مفید و موثر

اگر می‌خواهید که تیمتان مفید عمل کند، در ابتدای کار باید توجه داشته باشید که شما در جلسات خود، به یک سری از قواعد نیاز دارید. سپس باید در مورد نحوه بکار بردن این قواعد به یک نظر جامع برسید. بسیاری از تیم‌ها که برای خود قواعدی دارند، بصورت منظم از آن استفاده نمی‌کنند. اما داشتن قواعد در جایی که همواره کارهای اجرایی انجام می‌شود، می‌تواند به صورت قابل ملاحظه‌ای، تیم شما را در حل مسائل و اتخاذ تصمیم‌های درست یاری دهد.
روش‌های نوین مدیریت چابک

روش‌های نوین مدیریت چابک

روش‌های نوآوری چابک، انقلابی را در فناوری اطلاعات به پا کرده‌اند. در طی ۲۵ تا ۳۰ سال گذشته، آن‌ها به شدت، سرعت موفقیت در توسعه نرم‌افزارها را افزایش، کیفیت محصولات و سرعت رسیدن به بازار را بهبود داده‌، و انگیزه و سودآوری گروه‌های آی تی را تقویت کرده‌‌اند.