آخرین اخبار

نظریه گلدیلاکس در مورد موفقیت یک محصول

نظریه گلدیلاکس در مورد موفقیت یک محصول

اگرچه موفقیت شرکت‌هایی نظیر اپل اغلب به " اندیشه متفاوت " آن‌ها نسبت داده می‌شود، ایده‌های متفاوت اغلب با شکست مواجه می‌شوند. آیا پروژه‌های Segway, Newton یا Google Glas را به خاطر می‌آورید؟ علاوه بر این، بزرگ‌ترین موفقیت‌های اپل و شرکت‌هایی نظیر آن اغلب در حوزه‌هایی‌ بوده است که به جای آن که یک شرکت پیشرو باشند یک دنبال کننده بوده‌اند. اپل اولین گوشی هوشمند را معرفی نکرد، این آی‌بی‌ام بود که این کار را انجام داد. تقریبا 50% از پیشگامان بازار شکست می‌خورند، سپس شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر وارد بازار شده و اغلب در نهایت به موفقیت می‌رسند.
جیمز باند، داندر میفلین و آینده روش تبلیغاتی جای‌گذاری محصول

جیمز باند، داندر میفلین و آینده روش تبلیغاتی جای‌گذاری محصول

فرزندان من اکنون به سنی رسیده‌اند که خودشان به تنهایی به طبقه پایین رفته و تلویزیون را روشن کنند. این یک لحظه مهم در زندگی آن‌ها و البته زندگی والدین آن‌ها به شمار می‌رود. بچه‌ها این استقلال را یافته‌اند تا برنامه‌ای را که دوست دارند تماشا کنند و والدین آن‌ها نیز این فرصت را دارند تا در صبح یک روز آخر هفته بیشتر در رختخواب بمانند. این مرحله از رشد در طی چند دهه اخیر جا افتاده و باید اعتراف کنم که من مشتاقانه منتظر رسیدن آن بودم.
رویداد کارآفرینانه BlackStone Launchpad

رویداد کارآفرینانه BlackStone Launchpad

Blackstone Launchpad یک برنامه کارآفرینی جهانی است که در کمپ‌های دانشگاه‌های آمریکا برگزار می‌شود. نخستین بار این برنامه در کمپی نزدیک دانشگاه میامی اجرا گردید و با بازخورد مثبت جامعه مواجه شد. در تاکنون 500 هزار دانش‌آموز در این برنامه شرکت کرده‌اند. این برنامه با هدف حمایت و تربیت دانش‌آموزان، کارکنان و فارغ‌التحصیلان در زمینه کارآفرینی راه‌اندازی شده‌است.
معرفی مرکز نوآوری دانشگاه اوهایو

معرفی مرکز نوآوری دانشگاه اوهایو

این مرکز نوآوری باهدف تمرکزی برابر بر روی آموزش دانشجویان و پیشرفت اقتصادی انجمن‌هایش شکل‌گرفته است. ساختار این مرکز نیز مانند اکثر مراکز نوآوری دیگر شامل چندین ساختمان و مرکز دیگر (مانند Small Business Development Center Procurement Technical Assistance Center, TechGROWTH,) نیز می‌باشد و شکل یک شبکه، جامعه، اکوسیستم و فرهنگ نوآوری و کارآفرینی را دارند.
استارتاپ‌ها باید یک روش مناسب برای ورود به بازار انتخاب کنند

استارتاپ‌ها باید یک روش مناسب برای ورود به بازار انتخاب کنند

طبق برآوردهای انجام شده سالانه 100000 استارتاپ در زمینه تکنولوژی به مرحله سرمایه‌گذاری اولیه می‌رسند. سرمایه اولیه حدود نیمی از این شرکت‌ها به کمک سرمایه‌گذاران فرشته (شامل دوستان و اعضای خانواده) تأمین می‌گردد. بعد از آن، عملاً، کمتر از %10 (در حدود 4000) می‌توانند تعهد کافی را برای دریافت دور اول سرمایه از سرمایه‌گذاری یا منابع سهام خصوصی نشان دهند.
بهترین کارآفرینان، مبلغان هستند، نه مزدوران

بهترین کارآفرینان، مبلغان هستند، نه مزدوران

خبر مهم در دنیای سرمایه‌گذاری خطرپذیر این است که جان دوئر، شریک افسانه‌ای کلاینر پرکینز کافیلد و بایرز، در حال تصاحب صندلی نخست در شرکت است. او خودش را مانند یک "مربی بازیکن" که وظیفه پشتیبانی از نسل بعدی رهبران شرکت را بر عهده دارد، توصیف می‌کند.
استارت آپ نکست ۳۶

استارت آپ نکست ۳۶

استارت‌آپ نکست 36، درواقع توسعه‌یافته یکی از دروس دانشگاه تورنتو است. اقتصادِ کارآفرینی که استاد ارائه‌دهنده این طرح، یکی از موسسان این شتاب‌دهنده است. هدف این شتاب‌دهنده، تبدیل بهترین دانشجویان کشور کانادا به موفق‌ترین رهبران کسب‌وکار و نوآوران کشور کانادا در آینده است.
معرفی شتاب‌دهنده‌های سرزمین آفتاب

معرفی شتاب‌دهنده‌های سرزمین آفتاب

شتاب‌دهنده "Open Network Lab" در آوریل سال 2010 میلادی باهدف راه‌اندازی استارت‌آپهایی که بتوانند یک محصول قابل‌رقابت با محصولات دیگر را در مقیاس جهانی تولید کنند، در شهر توکیو کشور ژاپن تأسیس شد.
شتاب‌دهنده کپیتال اینوویتور

شتاب‌دهنده کپیتال اینوویتور

برنامه‌ی شتاب‌دهنده‌ی Capital Innovators که در منطقه‌ی سِینت لوئیس واقع است، 2 سال متوالی است که یکی از 10 شتاب‌دهنده‌ی برتر آمریکا بوده و تاکنون 153 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. این شرکت اکنون 53 استارت‌آپ را تحت کنترل دارد که همه‌ی آن‌ها اکنون در بازار فعالیت می‌کنند.
مرکز نوآوری دانشگاه ایلینوی

مرکز نوآوری دانشگاه ایلینوی

IPD دوره ای آموزشی 2 ترمه است که سعی بر ادغام آخرین فناوری‌های روز در کنار بهترین اقدامات در قالب نوآوری توسعه محصول دارد. دروس این دوره شامل طراحی صنعتی، مهندسی مکانیک و MBA (مخصوصا بازاریابی) از 3 دانشکده طراحی، دانشکده مهندسی و دانشکده کسب و کار این دانشگاه می‌شود. دروس این دوره تمام مراحل توسعه و نوآوری محصول را از ابتدای این مسیر تا شناسایی بازار و فرصت‌های موجود تا طراحی و عرضه پروتوتایپ شامل می‌شود.