ویژگیها و تفاوتهای شرکتهای بزرگ و استارتآپی
امروزه واژه «استارتآپ»، مکرراً در فضای کسبوکار، رسانههای رسمی و فضای مجازی مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از مردم با شنیدن این واژه، به یاد ایدههای بکر و بلندپروازانه، نوآوری و یک شرکت کوچک دانشجویی میافتند و به همین دلیل، پذیرفتن اینکه یک استارتآپ میتواند در کوتاهمدت به موفقیتهایی بسیار بزرگی دست یابد، کمی برای آنها دشوار است. در این مقاله، به بیان تعریف استارتآپ، بیان ویژگیهای آنها و تفاوتهای موجود میان یک استارتآپ و یک شرکت بزرگ، میپردازیم.