Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 45

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 46

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 47

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 48
نوآوری در کمبریج! معرفی مرکز نوآوری کمبریج | برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

نوآوری در کمبریج! معرفی مرکز نوآوری کمبریج

0 نظرات
3956
۲۸-مرداد-۱۳۹۵

مرکز نوآوری کمبریج در سال 1999 میلادی توسط پژوهشکده فناوری دانشگاه ماساچوست تأسیس شد و تا سال 2004 میلادی 75 و تا سال 2006 میلادی 150 شرکت را تحت نظر داشت و این روند رو به رشد همچنان ادامه پیدا کرد تا در سال 2016 میلادی از میان 1400 شرکتی که این مرکز نوآوری را برای کسب و کار های خود انتخاب کرده‌اند، 600 شرکت دفتر کارشان از این سازمان جداشده و 800 شرکت دیگر در مساحتی بالغ‌بر 7000 مترمربع در درون این مرکز نوآوری به فعالیت‌های خود می‌پردازند.

 

محیط مرکز نوآوری کمبریج 

کار اصلی که این شتاب‌دهنده انجام می‌دهد آن است که به استارت آپ ها یک دفتر کار اختصاص داده و در امور مدیریتی و اداره دفتر کارشان به آن‌ها کمک می‌کند تا این تیم‌ها در کسب و کار هایشان پیشرفت کنند.

این مرکز دارای افرادی در 4 حوزه زیر است:

  • کارآفرینان
  • مشاوران
  • مربیان
  • سرمایه‌گذاران

که سعی می‌کنند فوت‌وفن یک کسب و کار و تجارب خود را در اختیار تیم‌ها قرار دهند و که به ثمره آن تا اکنون ارزشی بالغ‌بر 8/1 میلیارد دلار در قالب معاهدات سرمایه‌گذاری مشترک در استارت آپ های این مرکز نوآوری سرمایه‌گذاری شده است.

امکانات و بخش‌های مختلف مرکز نوآوری کمبریج

مرکز همکاری کمبریج:

بزرگ‌ترین مرکز همکاری‌های نوآورانه در شهر بوستون با بیش از 400 کارمند در مساحتی به ابعاد 14 هزار مترمربع، این مرکز برای استارت آپ‌ها، افراد خصوصی، کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینانی که می‌خواهند از قدرت و تفکر جمعی استفاده کنند، ایجادشده است. این مکان یک فضا و دفتر کاری مناسب با امکانات زیر را برای این افراد به ازای اجاره ماهیانه 425 دلار به ازای هر نفر و 2400 دلار برای یک دفتر کار 1 یا 2 نفره، فراهم می‌کند:

  • دفتر کار 1 نفره، دفتر کار چندنفره و دفتر کار بزرگ
  • اتاق‌هایی برای برگزاری جلسه‌ها، کنفرانس‌ها و میتینگ‌های تیم‌ها
  • کافه، نوشیدنی، میوه و در کل مواد خوراکی
  • خط تلفن‌های خصوصی
  • اینترنت پرسرعت و Wi-Fi
  • پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی و دورنگار
  • اتاق‌های انفرادی
  • اجازه استفاده از میتینگ‌های برگزارشده توسط C3
  • امنیت حرفه‌ای از منابع تیم‌ها (دوربین‌های مداربسته، حراست، درب‌های رمزی الکترونیکی و ...)

 

 فضا و دفتر کاری اختصاص داده‌شده 1، 2 یا چندنفره به تیم‌ها در مرکز نوآوری کمبریج 

قطب تأثیرگذاری بوستون:

شعار این قطب نوآوری و کارآفرینی این است که "نوآوری را به‌تنهایی نمی‌شود ایجاد کرد، نوآوری یک عمل جمعی است." و عملاً تنها کاری که این بخش انجام می‌دهد، برقراری ارتباط و آشنایی نوآوران با یکدیگر از طریق برگزاری میتینگ، کنفرانس و ... است تا بتوانند از ایده‌های یکدیگر استفاده کنند و به‌جای یک مرکز نوآوری یک جامعه نوآور در سرتاسر دنیا برای خود ایجاد کند، این مرکز شامل 12 هزار نوآور در 60 شهر مختلف دنیا، 7000 کارمند و بیش از 400 بنیان‌گذار می‌باشد.

 

شعب مختلف قطب تأثیرگذاری بوستون در دنیا 

کافه سرمایه‌گذاری:

این کافه یک مکان برای نشست‌های هفتگی کارآفرینان و نوآوران این مرکز می‌باشد، این کافه نه برای سود بلکه با یک هدف عمومی سازمانی که این افراد بتوانند در فضایی متفاوت به مشاوره و گفتگو با یکدیگر بپردازند، ایجادشده است. اهداف این کافه عبارت‌اند از:

  • برانگیختن قوه خلاقیت
  • الهام بخشی عقیده نوآوری
  • ایجاد انگیزه کارآفرینی
  • تسریع اعمال و اقدامات
  • گسترش همکاری‌های میان‌رشته‌ای
  • کمک به حل مسائل، مشکلات و موانع کسب‌وکارها
  • ایجاد روابطی در جهت ترقی اقتصاد مبتنی بر نوآوری

 

محیط کافه سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری کمبریج 

همچنین این مرکز دارای یک آزمایشگاه مرکزی می‌باشد که کارهای تحقیقاتی زیست‌فناوری تیم‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند در آنجا انجام می‌شود و دارای نرم‌افزاری به نام Roomzilla  است که جهت رزرو کردن مکان و زمان اتاق‌های کنفرانس و میتینگ به‌صورت اینترنتی و آسان برای تیم‌ها تعبیه‌شده است.

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۵۰
مقالات مشابه: استراتژی‌های درآمدزایی در استارت‌آپ‌ها ساخت یک حداقل محصول پذیرفتنی در کوتاهترین زمان ممکن اشتباهات مهلک در زمان ارائه به سرمایه‌گذار مدیریت استعدادها در کسب‌وکارهای استارت‌آپی رهبری در کسب‌وکارهای خانوادگی الزامات مدیریت منابع انسانی در استارت‌آپ‌ها چگونه در یک استارت‌آپ سرمایه‌گذاری کنیم؟ نانوفناوری، بازیگری مهم در شهرهای هوشمند نهادینه کردن فرهنگ یادگیری در استارت‌آپ فروش کسب‌وکار؛ ایده‌ای متفاوت برای درآمدزایی
مرکز نوآوری

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.