آخرین اخبار

آغاز اولین فراخوان دوره هفتم برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

آغاز اولین فراخوان دوره هفتم برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

 ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در راستای حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای حوزه فناوری نانو، از طرح‌های فناوران و شرکت‌های فعال در این حوزه، در قالب برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو (نانومچ) حمایت می‌نماید. برنامه نانومچ، با رویکرد حمایت از طرح‌های به‌ نمونه اولیه رسیده در حوزه فناوری نانو، در هر سال طی فراخوانهایی، اقدام به دریافت طرحهای متقاضیان مینماید. فناوران، شرکت‌های نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی، بعنوان طرف عرضه و شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران خطرپذیر و مستقل، بعنوان طرف تقاضا، از جمله مخاطبان این برنامه هستند.

در همین راستا، همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، اولین فراخوان دوره هفتم برنامه نانومچ، از تاریخ 21 مهرماه سال جاری آغاز شده و تا تاریخ 1 آذر تمدید شده است. متقاضیان حضور در برنامه، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت برنامه، از طریق لینک ثبت طرح، نسبت به ثبت طرح خود اقدام نمایند.

درخواست‌های دریافتی، بر اساس معیارهای ارزیابی برنامه، از جمله قابلیت تجاری شدن و توسعه بازار، فنی و نانومقیاس، نوآوری و همچنین پتانسیل تیم فناور برای پیشبرد طرح، ارزیابی می‌شوند. طرح‌های پذیرفته شده در برنامه، طی بازه‌ زمانی مشخصی که برای هر طرح متناسب با سطح آن متفاوت است، از امکانات و زیرساخت‌های در دسترس بهره می‌برند تا بتوانند نمونه اولیه خود را توسعه داده و آماده ورود به صنعت نمایند. این طرح‌ها، ضمن بهره‌مندی از خدمات و حمایت‌های نانومچ برای توسعه کسب و کار خود، پس از اتمام فرآیند توسعه محصول نیز امکان استفاده از سایر حمایتها و امکانات ستاد نانو برای توسعه بازار را خواهند داشت.

ارزیابی طرح‌های ثبت شده، بر اساس زمان ثبت در سامانه، در اولویت زمانی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند از طریق پست الکترونیکی info@nanomatch.ir یا شماره تلفن 66523602-۰۲۱ (داخلی 3)، با دبیرخانه برنامه تماس بگیرند.

جهت دانلود پوستر فراخوان اینجا کلیک کنید.

 

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.