آخرین اخبار

رونمایی از نسل جدید تجهیزات پوشش‌دهی برای ارائه پوشش‌های نانویی ضد آب

رونمایی از نسل جدید تجهیزات پوشش‌دهی برای ارائه پوشش‌های نانویی ضد آب

شرکت «HZO» که از رهبران و پیشگامان جهانی عرضه پوشش‌های نانویی و تجهیزات مرتبط با آن است، اقدام به رونمایی از نسل جدیدی از نوآوری‌های خود، در زمینه تجهیزات پوشش‌دهی نموده است. محصول جدید این شرکت که «HZO PRO800-PL» نام دارد، دارای عملکرد دقیق‌تری بوده و در عین حال، هزینه کمتری در ارتباط با پوشش‌های مبتنی بر پلاسما به دنبال خواهد داشت.

این تجهیز بسیار پیشرفته، دارای یکی از بزرگ‌ترین محفظه‌های پوشش‌دهی در صنعت است که توان عملیاتی بالاتر و به تبع آن، هزینه پایین‌تر را برای تولیدکنندگان به همراه خواهد داشت. این دستگاه، به‌طور خاص برای تحمل فشارهای بیشتر و پاسخگویی به الزامات و محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌تر در صنایعی نظیر اینترنت اشیا «IoT»، دستگاه‌های صنعتی، پزشکی، الکترونیک و خودروسازی طراحی شده و با توجه به تعبیه سیستم کنترلی اختصاصی و پیشرفته مبتنی بر اینترنت، امکان نظارت بر فاکتورهای مهمی مانند دما و فشار را، در زمان واقعی برای مشتریان فراهم می‌سازد.

ژولت پولای «Zsolt Pulai»، مدیر اجرایی بخش فناوری و مهندسی «HZO»، با تأکید بر قابلیت‌های متنوع تجهیز جدید ارائه شده توسط این شرکت اظهار داشت: «نوآوری جدید HZO، انواع پوشش‌های آب‌گریز را فراهم نموده و تولیدکنندگان می‌توانند به کمک این دستگاه، دستیابی به الزامات و استانداردهای بسیار حساس و خاص را برآورده سازند. فرآیند بهینه پوشش‌دهی، مقاومت شیمیایی و خوردگی بالاتر در مقایسه با گزینه‌های مشابه عرضه شده از سوی رقبا را، ممکن می‌سازد. محفظه بزرگ پوشش، انعطاف‌پذیری و بازده بالاتر، هزینه عملیاتی کمتر، قابلیت پوشش گسترده و متنوع و نظارت پیشرفته در زمان واقعی، از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه به حساب می‌آید».

گفتنی است که «HZO»، از رهبران جهانی ارائه پوشش‌های نانویی برای وسایل و تجهیزات الکترونیک واقع در محیط‌های مایع و دارای پتانسیل خوردگی است که با بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و فناوری‌های پیشرفته، نیازهای صنعت در ارتباط با پوشش‌های ضد آب و ... را رفع می‌نماید. این شرکت، از یک سبد پتنت گسترده برای محافظت از نوآوری‌ها و اختراعات خود استفاده نموده و تجربه همکاری با بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی در حوزه‌های گوناگون، اعم از الکترونیک مصرفی، «IoT»، پزشکی و خودرو را در کارنامه دارد.

 

مرجع: «Business Wire»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.