Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 45

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 46

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 47

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 48
ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به استارت‌آپ‌ها | برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

آخرین اخبار

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به استارت‌آپ‌ها

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به استارت‌آپ‌ها

اواسط تیرماه سال جاری، با حضور مدیران بانک ایران‌زمین و جمعی از فعالان نظام بانکی و اصحاب رسانه، از مرکز نوآوری این بانک رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسم افتتاحیه این مرکز، «عبدالمجید پورسعید»، مدیرعامل بانک ایران‌زمین، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دو ساله برای تبدیل این بانک ایران به یک بانک دیجیتال، اظهار داشت: «خوشحالیم که اکنون با ایجاد فضای نوآورانه، توانسته‌ایم بستری برای ارائه خدمات به استارت‌آپ‌ها و کسانی که ابتکار دارند، فراهم نماییم.»

با توسعه و پیشرفت فناوری‌های ارتباطی و اینترنت، بسیاری از صنایع و کسب‌وکارها، با تغییر و تحولات بنیادین مواجه شده‌اند. یکی از این صنایع که طی سال‌های اخیر تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای را تجربه نموده، بانک‌ها و مؤسسات مالی هستند. امروزه رمز ارزهای دیجیتال، مانند بیت‌کوین، فناوری بلاک‌چین و حتی در سطحی کلان‌تر، بانکداری الکترونیک، به کلیدواژه‌های رایج در صنعت بانکداری بدل شده‌اند. همین عامل، موجب شده تا فرصت‌های بی‌نظیری برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا پدید آید. اما ارتباط اکوسیستم استارت‌آپی و بانک‌ها، کاملاً دوجانبه بوده و بانک‌ها نیز، با توجه به منافع حاصل از رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها، در تلاش برای حمایت از این کسب‌وکارهای نوپا می‌باشند. ایجاد مرکز نوآوری بانک ایران‌زمین و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکت‌های استارت‌آپی، از مصادیق این حمایت‌ها است.

«فرهاد اینالویی»، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین، در خصوص فروش استارت‌آپی اظهار داشت: «فروش، مشکل اساسی همه استارت‌آپ‌ها است و ما خدمات دیجیتال مارکتینگ را با همکاری دو شرکت به آن‌ها ارائه می‌دهیم». وی با اشاره به تفاوت این مرکز با سایر مراکز نوآوری افزود: «اگر درباره استارت‌آپ‌های فین‌تکی صحبت می‌کنیم، باید در کنار آن، بانکداری دیجیتال و باز نیز وجود داشته باشد. ما پلتفرم باز را در این مرکز ارائه داده‌ایم و به زودی در حوزه پرداخت و بیمه نیز، خدمات خود را در پلتفرم باز ارائه خواهیم داد.»

گفتنی است، از دیگر خدماتی که در مرکز نوآوری یاد شده ارائه می‌گردد، مشاوره‌های مالی به کسب‌وکارها است. در حال حاضر، استارت‌آپ‌ها در حوزه مالی مشکلات بسیاری دارند و در این مرکز، با ایجاد یک سیستم مشاوره مالی، سعی خواهد شد تا خدمات مناسبی به آن‌ها ارائه گردد. «سید محمد حسینی ناظر»، مدیرعامل مرکز نوآوری ایران‌زمین نیز، با تأکید بر همکاری و حمایت از زیست‌بوم نوآورانه کشور از سوی بانک ایران زمین، اظهار داشت: «این مرکز، به‌عنوان جدیدترین عضو زیست‌بوم کشور، با همکاری بانک ایران‌زمین به بهره‌برداری رسیده است. زیست‌بوم نوآورانه، بدون هم‌زیستی ارکان اصلی آن، یعنی مراکز علمی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ...، قدرت زیست‌ حیات ندارد. ما در این مرکز، تلاش می‌کنیم تا همه این ارکان را با هم جمع کنیم.»

 

مرجع: «TasnimNews»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.