آخرین اخبار

تخصیص وامی ۲.۴ میلیون دلاری جهت اشتغال‌زایی در یک شرکت نانویی

تخصیص وامی ۲.۴ میلیون دلاری جهت اشتغال‌زایی در یک شرکت نانویی

شرکت نانوسی «Nano-C»، در راستای توسعه فعالیت‌های خود و جذب نیرو، موفق به اخذ وامی 2.4 میلیون دلاری از سوی صندوق فناوری‌های نوظهور «MassDevelopement» شده است. این شرکت که یکی از مجموعه‌های زایشی دانشگاه «MIT» به شمار می‌رود، در حوزه ساخت نانومواد کربنی فعالیت می‌نماید. از فناوری انحصاری این شرکت، می‌توان در تولید نسل‌های آتی محصولات الکترونیکی، بهره برد.  

با جذب این سرمایه، نانوسی برای توسعه فعالیت‌های خود، اقدام به جذب نیروهای متخصص جدید خواهد نمود. طبق آمار اعلام شده، این شرکت در نظر دارد تا 50 نفر را به استخدام خود در آورد. نانوسی علاوه بر کارشناسان تولید، به دنبال افرادی با تخصص متوسط در حوزه مدیریت و لجستیک نیز خواهد بود و این یعنی یک تیم‌سازی جدی برای ورود همه‌جانبه به بازار، از مدیریت گرفته تا مسائل فنی، بازاریابی و توزیع محصولات و تأمین مواد اولیه مورد نیاز.

«ویکتور جنکینز»، مدیر عامل نانوسی، در خصوص سرمایه جذب شده توسط این شرکت، بیان داشت: «ما به دنبال گسترش ساختمان‌ها و اضافه کردن تجهیزات و دارایی‌های فیزیکی جدید هستیم. به باور من، برای رسیدن به این هدف، دریافت وام در مقایسه با فروش سهام، گزینه بهتری به نظر می‌رسد». افزایش و بهبود تجهیزات و امکانات نانوسی، فعالیت‌های این شرکت را برای بهره‌گیری از نانومواد در ساخت صفحه نمایش‌ها، نمایشگرهای لمسی، انرژی‌های تجدیدپذیر و حسگرها، توسعه خواهد داد. با توجه به اینکه این شرکت در نظر دارد تا کار تجاری‌سازی محصولات خود را از سال آینده آغاز نماید، لذا نیاز به شیفت‌ کاری و نیروی کاری بیشتری خواهد بود.

گفتنی است که طبق گزارش اعلام شده از سوی مجله بوستون بیزینس، این شرکت از سال 2001 میلادی تاکنون، موفق به جذب حدود 40 میلیون دلار سرمایه شده است. نانوسی عمدتاً توسط افراد خصوصی حمایت شده که یکی از این افراد، «ری استاتا»، از مؤسسان شرکت «Norwood-based chipmaker Analog Devices» است که در سال 2018 میلادی، در حدود 3 میلیون دلار در نانوسی سرمایه‌گذاری نمود.

 

مرجع: «American inno»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.