آخرین اخبار

تأمین مالی ۲۰۰ هزار دلاری استارت‌آپ نانویی برای فناوری تسکین درد

تأمین مالی ۲۰۰ هزار دلاری استارت‌آپ نانویی برای فناوری تسکین درد

کایلو لبز «Kailo Labs» که از فناوری نانویی خود در وب‌سایت تأمین مالی جمعی «Indiegogo» رونمایی نموده بود، بودجه درخواستی را تنها در چند دقیقه به دست آورد. همین موضوع، باعث شده است تا این استارت‌آپ، به محبوبیت روزافزونی دست یابد. در حقیقت، بیش از 2000 حامی مالی، اقدام به پیش‌خرید محصول جدید این شرکت نموده‌اند که قرار است ارسال آن‌ها، از جولای سال جاری میلادی آغاز گردد.

محصول نانویی کایلو که موفق به جلب نظر سرمایه‌گذاران شده است، نوعی تسکین‌دهنده درد بوده که می‌تواند بیماران مبتلا به دردهای مزمن را نجات دهد. کایلو را می‌توان آینده تسکین درد دانست و برخلاف محصولات دیگر، فاقد دارو است و چیزی به بدن اضافه نمی‌کند. این نوآوری منحصربه‌فرد، متشکل از میلیاردها نانو خازن باردار است که شبیه یک بیوآنتن عمل نموده و می‌توانند درد را تسکین دهند. «استوارت فرتز»، بنیان‌گذار کایلو لبز، در خصوص محصول ارائه شده توسط این استارت‌آپ، اظهار داشت: «درد مشکل بزرگی است. هزاران نفر در تحقیقات اولیه ما شرکت کردند. تقریباً هرکدام از آن‌ها، واکنش مشابهی داشت. بسیار عجیب است! کایلو یک فناوری فوق‌العاده برای تسکین طبیعی درد، به‌ویژه دردهای مزمن و طولانی‌مدت است.»

یکی از مصرف‌کنندگان 53 ساله کایلو می‌گوید: «من همه‌روزه و برای مدت بیش از یک دهه، در ناحیه لگن و پای خود احساس درد داشتم. شب خوابیدم درحالی‌که کایلو در بالای کمربندم قرار داشت. صبح روز بعد که بیدار شدم، شوکه شده بودم. هیچ دردی نداشتم. از تخت خواب بیرون رفتم، لباس پوشیدم، سرکار رفتم و در طول این کارها، هیچ دردی نداشتم. من هیچ‌گاه کایلو را از خودم جدا نمی‌کنم!»

گفتنی است، ایده اولیه فناوری تسکین درد کایلو، از یک آنتن ارتباطی در آزمایشگاه آغاز شد. یکی از مخترعین کایلو، در حالی که با شش دنده شکسته دراز کشیده بود و بر روی آنتن فوق کار می‌کرد، آن را بر روی قفسه سینه خود قرار گذاشت و به واسطه آن دردش به‌طور کامل از بین رفت. همین موضوع کاملاً تصادفی، باعث شد تا مخترعین و تیم تحقیقاتی کایلو، موفق به شناسایی قابلیت منحصربه‌فرد تسکین درد شده و این‌گونه بود که فناوری کایلو زاده شد.

کایلو با قرار گرفتن در جایی بین مغز و درد عمل می‌کند. هنگامی که مصرف‌کننده منطقه مناسب را پیدا کند، در عرض چند ثانیه، کایلو جواب می‌دهد. بنا به ادعای «کایلو لبز»، فناوری آن‌ها در صورت جایگیری مناسب، نرخ موفقیت 90 درصد به بالا در تسکین درد خواهد داشت و به همین دلیل، یک ضمانت بازگشت پول 100 درصدی طی دو هفته اول خرید محصول، پیش‌بینی شده است.

 

مرجع: «PR Newswire»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.