آخرین اخبار

حمایت ابوظبی از توسعه کسب‌وکارهای استارت‌آپی

حمایت ابوظبی از توسعه کسب‌وکارهای استارت‌آپی

بازار جهانی ابوظبی «ADGM»، اقدام به تعریف یک بسته حمایتی، برای صدور مجوز تجاری برای کارآفرینان و استارت‌آپ‌ها نموده است. این بسته حمایتی که به استارت‌آپ‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته تعلق می‌گیرد، همراه با یک برنامه پشتیبانی حرفه‌ای از رشد کارآفرینان در کسب‌وکار و نیز بهبود مهارت‌های کارآفرینانه خواهد بود.

بنا بر گزارش «Arabian Business»، بسته حمایتی مذکور، شامل دریافت مجوز عملیاتی در «ADGM» بوده که شامل درخواست چهار ویزای اقامتی و یک آدرس ثبتی برای کارآفرینان استارت‌آپی خواهد نمود. این برنامه حرفه‌ای، با مشارکت مشاورین محلی و بین‌المللی و با هدف کمک به کارآفرینان و نوآوران در رشد مهارت‌ها و توسعه کسب‌وکار تدوین گردیده است. این طرح، همچنین برخی موضوعات مرتبط با قوانین و مقررات کسب‌وکار، تطبیق با فضای کسب‌وکار، موضوعات مالی، حسابداری و مالیات بر ارزش‌افزوده را پوشش می‌دهد.

به گفته «قاهر بن قاهرالدوهیری»، مدیرکل بخش نام‌نویسی در این طرح، مجوز استارت‌آپ و سرویس پشتیبانی حرفه‌ای در کنار هم، می‌تواند به‌عنوان یک راهکار ملموس و کارآمد برای پرداخت هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار، دسترسی به بودجه‌های عملیاتی و پشتیبانی تجاری محسوب شود. وی همچنین افزود که طرح یادشده، تنها یکی از برنامه‌های متعدد و گسترده «ADGM»، جهت حمایت از نوآوری و فناوری است و دولت ابوظبی، اقدامات گسترده‌ای برای حمایت از نوآوری و اکوسیستم کارآفرینی تدارک دیده است که این منطقه را به محیطی جذاب برای شکل‌گیری کسب‌وکارهای جدید و رشد و توسعه اقتصادی بدل خواهد نمود.

«امید مهرینگر»، از مدیران «Plug and Play» نیز در این زمینه اظهار داشت: «به کمک این طرح، استارت‌آپ‌ها توانایی نفوذ به سطوح بالای اکوسیستم ADGM و ارتباط با سرمایه‌گذاران، مشاوران و شرکای تجاری را پیدا می‌کنند که می‌تواند به توسعه کسب‌وکارها کمک نماید.»

 

مرجع: «Arabian Business»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.