آخرین اخبار

رشد بالقوه فناوری نانو در صنعت تجهیزات پزشکی در آسیا

رشد بالقوه فناوری نانو در صنعت تجهیزات پزشکی در آسیا

تحقیقات انجام‌گرفته توسط «HTF MI»، نشان می‌دهد که بخش عمده‌ای از تغییر و تحولات و توسعه‌های آتی نانوفناوری در حوزه تجهیزات پزشکی، در قاره آسیا رقم خواهد خورد. این تحقیقات که در گزارشی با عنوان «فناوری نانو در آسیا و اقیانوسیه؛ گزارش بازار تجهیزات پزشکی در سال  2018 میلادی» انتشار یافته است، مجموعه اطلاعات مرتبط با دامنه محصولات حوزه نانوفناوری در صنایع پزشکی، مهم‌ترین فعالان این حوزه، سهم بازار هر یک از آن‌ها و نیز پیش‌بینی‌ها پیرامون سرمایه‌گذاری‌های انجام‌گرفته تا سال 2025 میلادی را ارائه نموده است.

بنا بر گزارش وب‌سایت «Healthcare News»، گزارش یاد شده در پانزده فصل تدوین شده است که فصول اولیه آن به تعریف و طبقه‌بندی فناوری نانو و کاربرد آن در دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی، تجزیه‌وتحلیل ساختار صنعت و فرآیند تولید و زنجیره تأمین، ظرفیت تولید تجاری و صادرات و واردات منابع اولیه، وضعیت تحقیق و توسعه و منابع فناوری و نیز آنالیز دقیق بازار، پرداخته است. بخش عمده‌ای از گزارش نیز، به تجزیه‌وتحلیل بازار منطقه‌ای، شامل چین، کره جنوبی، تایوان، هند و استرالیا و بررسی نانوفناوری در صنعت تجهیزات پزشکی می‌پردازد. تحلیل روند بازار جهانی و منطقه‌ای، وضعیت تجارت بین‌المللی و محصولات اصلی (دستگاه‌های پزشکی قابل تعبیه در بافت‌های زنده، تراشه‌های زیستی و مواد قابل انتقال) نیز از دیگر بخش‌های موجود در این گزارش محسوب می‌شود.

گفتنی است، «HTF Market Intelligence» با استفاده از توان تخصصی کارشناسان خود و تمرکز بر مفاهیم هوش بازار و تجزیه‌وتحلیل پیشرفته داده‌ها، سعی بر ایجاد نوعی تعامل و همگرایی صنعت، فناوری و بازار در مدل‌های کسب‌وکار جدید دارد که می‌تواند درک مطلوبی از وضعیت بازار و مزایای ورود به آن جهت استفاده از فرصت‌ها در اختیار مخاطبین قرار دهد.

 

مرجع: «Healthcare News»

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.