آخرین اخبار

همکاری شرکت پیشرو در صنعت چاپ سه بعدی با شرکت نانویی جهت تجاری‌سازی محصولات در هند

همکاری شرکت پیشرو در صنعت چاپ سه بعدی با شرکت نانویی جهت تجاری‌سازی محصولات در هند

اپتومک «Optomec» که یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید سیستم‌های مورد نیاز برای چاپ سه‌بعدی فلزات و تجهیزات الکترونیک است، اعلام نموده که با شرکت تسکورن «Tesscorn Nanoscience» برای گسترش فروش و تجاری‌سازی راهکارهای ابداعی خود در هند به توافق رسیده است. تسکورن یکی از بازیگران اصلی توزیع محصولات یکپارچه و نیز خدمات و پشتیبانی از تحقیق و توسعه در هند به شمار می‌رود که با بسیاری از نهادها از جمله صنایع دفاعی، هوافضا، خودرو و دانشگاه‌ها در ارتباط است.

پرینترهای اپتومک، امکان چاپ سه‌بعدی با وضوح بسیار بالا را در دستگاه‌های سبک‌تر و کارآ فراهم می‌نماید که می‌تواند در صنایع مختلف نظیر هوافضا، الکترونیک و اینترنت اشیاء بکار گرفته شود. این پرینترها که بر اساس فناوری «Aerosol Jet» کار می‌کنند، قابلیت تولید در مقیاس‌های بزرگ را برای کاربر فراهم می‌آورند. از دیگر محصولات اپتومک، می‌توان به چاپگرهای «Optomec LENS» اشاره نمود که از انرژی پرقدرت لیزر و بهره‌گیری از پودر فلزات، برای ایجاد ساختارهای تک لایه استفاده می‌شود.

«رامش آتیهالی» مدیرعامل تسکورن، با ابراز خشنودی از همکاری با اپتومک افزود: «همکاری در توزیع و فروش فناوری چاپ سه‌بعدی در هند، ما را کاملاً هیجان‌زده نموده است. هدف ما هدایت انقلاب دیجیتال، جهت توانمندسازی مهندسین و طراحان هندی در ارائه نوآوری‌های جدید و تقویت فناوری‌های پیشرفته تولید در هند است که فناوری‌های اپتومک می‌تواند در دسترسی به این هدف کمک نماید.»

«مایکل کاردوس»، معاون فروش بین‌الملل اپتومک نیز در این زمینه اظهار داشت: «در 25 سال گذشته، تسکورن خود را به‌عنوان یکی از رهبران اصلی فناوری‌های پیشرفته تولید در هند مطرح نموده است و با توجه به موفقیت‌های آن‌ها در بازارهای هدف ما، معتقدیم آن‌ها می‌توانند استفاده از راهکارها و محصولات اپتومک در هند را گسترش دهند.»

گفتنی است، تسکورن در سال 1993 میلادی تأسیس گردیده و عمده شهرت خود را به‌عنوان یک تأمین‌کننده پیشرو تجهیزات با کیفیت برای مؤسسات تحقیق و توسعه‌ای در حوزه نیمه‌هادی‌ها، انرژی‌های خورشیدی و نانو فناوری به دست آورده است. تسکورن توانسته است شبکه‌ای از تأمین‌کنندگان قوی و پیشرو در حوزه‌های مختلف توسعه دهد که قابلیتی منحصربه‌فرد به این شرکت برای ارائه فناوری در طیف گسترده‌ای از کاربردها بخشیده است. 

 

مرجع: TenLinks

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.