آخرین اخبار

تصاحب فناوری نانویی جذب دارو از طریق پوست از سوی یک شرکت دارویی

تصاحب فناوری نانویی جذب دارو از طریق پوست از سوی یک شرکت دارویی

شرکت داروسازی پایوت «Pivot Pharmaceuticals»، خبر از توافق با شرکت ترودرمیک «Thrudermic» جهت بهره‌برداری از حقوق فناوری نانویی جذب دارو از طریق پوست بدن «Transdermal» داده است. طبق موافقت‌نامه مذکور، دکتر جوزف بوروفسکی و لئونید لووریا که به ترتیب مدیر اجرایی و مدیر فناوری ترودرمیک به شمار می‌روند، به عنوان مشاورین علمی شرکت پایوت منصوب شده‌اند. شرکت پایوت مد نظر دارد که از فناوری انتقال یافته، جهت توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های موجود خود در خصوص کانابینوئیدها استفاده نماید.

فناوری تحویل دارویی مورد مذاکره که ترودرمیک آن را در همکاری با یک شرکت دارویی چند ملیتی توسعه داده است، به طور خاص با فرموله نمودن داروها، فرآیند انتشار دارو در بدن را کنترل نموده و در صورت نیاز طولانی‌تر می‌نماید. استفاده از  نانوفناوری این امکان را برای محصولات تولیدی پایوت فراهم می‌نماید که غلظت و تمرکز بیشتر دارو نسبت به سایر روش‌های موجود فراهم گردد. علاوه بر این، سازگاری فناوری با انواع داروهای محلول و غیر محلول در آب، می‌تواند موجب شود هیچ گونه ضایعه پوستی و یا حساسیت در سیستم گوارشی ایجاد نشود.

بنا بر گزارش وب‌سایت «Market Wired»، دکتر پاتریک فرانکهام، مدیر عامل پایوت با تأکید بر این که استفاده از فناوری ترودرمیک سومین نوآوری در فناوری‌های تحویل دارویی این شرکت به شمار می‌رود، از همکاری دکتر بوروفسکی و لووریا در توسعه داروهای جدید این شرکت، اظهار رضایت نمود.

لازم به ذکر است، پایوت یک شرکت دارویی نوظهور است که در زمینه توسعه و تجاری‌سازی داروهای درمانی با استفاده از فناوری‌های نوین تحویل دارویی فعالیت می‌نماید. راهکارهای درمانی پایوت که «Pivot Green Stream» نامیده می‌شوند، برخی حقوق انحصاری تحقیقات و فناوری‌های پلتفرم‌های تحویل دارویی خوراکی، موضعی و «Transdermal» را برای توسعه داروهای جدید در اختیار گرفته است.

مرجع: marketwired

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.