آخرین اخبار

رشد ۱۰ درصدی سهام به دنبال هدف گرفتن صنعت لوازم آرایشی

رشد ۱۰ درصدی سهام به دنبال هدف گرفتن صنعت لوازم آرایشی

نانوسینث (Nanosynth) که یک شرکت متخصص در زمینه سنتز نانوذرات و استفاده از آن‌ها برای بهبود محصولات موجود است، خبر از انعقاد قرارداد همکاری خود با یک شرکت فعال در زمینه سلامت جهانی و هدف‌گذاری برای ورود به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی داده است. اگرچه اسمی از طرف دیگر قرارداد ذکر نشده، اما همین خبر منجر به افزایش بیش از 10 درصدی سهام نانوسینث شده است.

قرارداد همکاری مشترک منعقد شده، شامل یک برنامه توسعه 12 ماهه و شامل دو بسته کاری عمده بوده که هدف نهایی آن، انعقاد یک قرارداد تجاری انحصاری برای عرضه نانوذرات در بازار لوازم آرایشی است. البته ورود به مرحله بعدی یعنی قرارداد تجاری انحصاری، منوط به نتایج حاصل از مرحله اول بوده و در صورت موفقیت‌آمیز بودن آن، گام دوم نیز دنبال می‌شود.

مارک دافین (Mark Duffin)، مدیر اجرایی نانوسینث ابراز داشته: «ما خوشحالیم که اولین پروژه در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی را در برنامه تحقیق‌و‌توسعه خود داریم و این گواهی بر رهبری ما در زمینه فناوری نانو است. محرمانه بودن مشتری ما و حفظ مزیت رقابتی آن در طول این مرحله توسعه، اولویت ما بوده و ما مشتاقانه منتظریم تا در آینده به شرکای انحصاری آن‌ها تبدیل شویم.»

گفتنی است که قرارداد دو شرکت به نحوی است که هر دو طرف دارایی‌های فکری خود را حفظ نموده و برای دستیابی به یک محصول انقلابی برای بازار، با هم همکاری می‌نمایند. رشد بیش از 10 درصدی ارزش سهام نانوسینث بلافاصله پس از انتشار خبر شروع همکاری جدید، سهام آن را به 11 میلیون پوند رسانید.

 

مرجع: «ProactiveInvestors»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.