آخرین اخبار

ارائه خدمات سفارشی برای دیسپرس کردن گرافن

ارائه خدمات سفارشی برای دیسپرس کردن گرافن

آلفا شیمی (Alfa Chemistry) که به عنوان یک تأمین‌کننده انواع گرافن و ارائه‌کننده خدمات مرتبط با این ماده شناخته شده است، ارائه خدمات سفارشی‌سازی شده برای دیسپرس کردن گرافن را هم در میان کارهای خود قرار داده است. این شرکت، با آگاهی کامل از اهمیت آماده‌سازی سفارشی برای مواد گرافنی در کاربردهای مختلف پایین‌دستی، ارائه خدمات جدید خود را در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی آغاز نموده و می‌تواند جذابیت بیشتری برای محققین مختلف ایجاد نماید.

آلفا شیمی، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته خود که در نتیجه سال‌ها تحقیق‌و‌توسعه به دست آمده‌اند، می‌تواند گرافن تک لایه، اکسید گرافن، یا اکسید گرافن احیا شده را به خوبی در حلال‌های مختلف پراکنده نماید. در این راستا، غلظت بنا به درخواست مشتریان می‌تواند از 1 تا 30 میلی‌گرم در میلی‌لیتر متغیر بوده و تعداد لایه‌های گرافن هم می‌تواند از 1 تا 5 باشد. سوسپانسیون کنسانتره نهایی گرافن، معمولاً قهوه‌ای یا سیاه رنگ خواهد بود.

مسئول بازایابی آلفا شیمی در خصوص خدمات جدید این شرکت می‌گوید: «استفاده از خواص استثنایی گرافن، مستلزم پراکندگی آن در حلال‌های مختلف است. بنابراین، ما به این منظور که گرافن را برای کاربردهای مختلف کاربردی و ایمن کنیم، آن را در آب یا سایر حلال‌ها دیسپرس می‌کنیم. قابلیت جدید برای دیسپرس کردن گرافن، برای کاربردهای متنوع این ماده در سیالات مختلف، کامپوزیت‌های پلیمری، لایه‌های نازک و سایر مواد کاربردی قابل استفاده می‌باشد. همچنین، کارشناسان فناوری نانوی ما می‌توانند در کل فرآیند سنتز سفارشی گرافن، از انتخاب مناسب‌ترین اندازه ذرات و انتخاب حلال و مواد پوششی مناسب برای یک کاربرد خاص، تا بسته‌بندی و تحویل نمونه، به مشتریان راهنمایی‌های فنی لازم را ارائه نمایند.»

به منظور ایجاد پراکندگی خوب، آلفا شیمی پارامترهای داخلی خود را با استفاده از روش‌های نوآورانه‌ای همچون اصلاح مولکولی کنترل می‌کند. روش‌های آماده‌سازی پیشین، شامل اولتراسوند و سایر ابزارهای فنی برای جاسازی مولکول‌های حلال در ورقه گرافیت بود. در حالی که در روش جدید، از مولکول‌های خارجی استفاده شده که به گروه‌های عاملی حاوی اکسیژن روی سطح اکسید گرافن عکس‌العمل بهتری نشان داده و حلالیت بهتری ایجاد نمایند.

گفتنی است که تیم متخصص آلفا شیمی، موفقیت ویژه‌ای در ارائه مواد نوظهور در زمان مناسبی دارد که آمادگی دسترسی تجاری به آن‌ها بوجود آمده است. گرافن و ارائه خدمات مرتبط با آن، نمونه‌ ویژه‌ای از این رویکرد شرکت بوده که با توجه به چشم‌اندازهای بسیار روشن برای این ماده، می‌تواند آینده درخشان و پرسودی را نیز در برابر آلفا شیمی قرار دهد. طی سال‌ها تحقیق و نوآوری، آلفا شیمی نه تنها بر تولید و ارائه گرافن با کیفیت بالا تخصص دارد، بلکه خدمات سفارشی‌سازی، اصلاح و تجزیه و تحلیل گرافن را نیز ارائه نموده و در این میان، به عوامل مختلفی مانند هزینه، پایداری، ایمنی و پایان عمر نیز توجه ویژه می‌شود. هدف نهایی آلفا شیمی این است که مواد جدیدی مانند گرافن را به راحتی و به صورت مقرون‌به‌صرفه، در دسترس همه محققان قرار دهد.

 

مرجع: «Environmental-expert»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.