Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 45

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 46

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 47

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nanomatch/domains/nanomatch.ir/public_html/content.php on line 48
افزایش ۱۱۸۶ درصدی درآمدهای شرکت نانودایمنشن | برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

آخرین اخبار

افزایش ۱۱۸۶ درصدی درآمدهای شرکت نانودایمنشن

افزایش ۱۱۸۶ درصدی درآمدهای شرکت نانودایمنشن

شرکت نانودایمنشن (Nano Dimension)، در گزارش فصلی خود از سه ماهه نخست سال جاری میلادی، اعلام داشته که این شرکت در سال ۲۰۲۲، پتانسیل رشد ۳۰۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ دارد. نانودایمنشن که یک پیشرو در حوزه ساخت افزودنی برای صنعت الکترونیک (AME) است، درآمد ۱۰.۴۳ میلیون دلاری را برای سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ گزارش داده که نسبت به بازه مشابه سال قبل، افزایشی ۱۱۸۶ درصدی و نسبت به سه ماهه چهارم سال قبل هم، افزایشی ۳۸ درصدی داشته است.

گفتنی است که مجموع درآمد برای سه ماهه اول سال 2022، برابر 10.43 میلیون دلار بوده که در مقایسه با 7.531 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2021 و 811 هزار دلار در سه ماهه اول سال 2021، رشد قابل توجهی داشته است. نرخ درآمد سه ماهه اول سال 2022، نشان دهنده پتانسیل رشد تقریباً 300 درصدی نانودایمنشن در سال 2022 نسبت به سال 2021 میلادی می‌باشد. اگر در نتیجه مسائل جاری بین‌المللی تغییر اساسی خاصی در وضعیت اقتصاد جهانی رخ نداده و این رشد اتفاق بیفتد، می‌توان گفت که شرکت از سال 2020 تا 2022 میلادی، رشدی بیش از 10 برابری داشته که حتی فراتر از انتظارات و پیش‌بینی‌ها بوده است.

هزینه‌های تحقیق‌و‌توسعه نانودایمنشن برای سه ماهه اول سال 2022، برابر 17.870 میلیون دلار بوده که در مقایسه با 15.099 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2021 و 3.732 میلیون دلار در سه ماهه اول 2021 افزایش محسوسی داشته است. این افزایش در هزینه‌های تحقیق‌وتوسعه، با تلاش‌های بیشتر تحقیق‌وتوسعه شرکت و همچنین افزایش هزینه‌های حقوق و دستمزد ارتباط مستقیمی دارد.

هزینه‌های فروش و بازاریابی هم برای سه ماهه اول سال جاری میلادی برابر 9.308 میلیون دلار گزارش شده که در مقایسه با 7.690 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2021 و 2.713 میلیون دلار در سه ماهه اول 2021، افزایش داشته است.

با وجود افزایش قابل توجه در هزینه‌های تحقیق‌و‌توسعه و بازاریابی و فروش، یوآو استرن (Yoav Sternمدیرعامل نانودایمنشن، این مبالغ را پایین‌تر از انتظار دانسته و اعلام داشته: «ما در مقایسه با بودجه خود، تقریباً 23 درصد کمتر در تحقیق‌و‌توسعه هزینه کرده‌ایم. هزینه‌های ما در فروش و بازاریابی نیز کمتر از بودجه بوده است. این‌ها نشان‌دهنده مشکلاتی است که برای جذب محققین و مهندسان با کیفیت در حوزه‌های مختلف نرم‌افزار، علم داده، طراحی الگوریتم و علم مواد در مقابل ما قرار دارد. ما امیدواریم که روند فعلی شرکت در استخدام و حقوق، از شدت این مسئله کاهیده و از نیاز ما برای افزایش سرعت استخدام، به ویژه پرسنل تحقیقاتی و فروش با کیفیت بالا حمایت کند.»

استرن در خصوص سرمایه‌گذاری در تحقیق‌وتوسعه نیز می‌گوید: «رشد موفقیت‌آمیز کنونی نانودایمنشن، از طریق افزایش درآمد در بخش تولید افزودنی الکترونیک حاصل شده است. با افزایش میزان سرمایه‌گذاری در تحقیق‌و‌توسعه، سودآوری و بازگشت سرمایه به صورت فوری رخ نمی‌دهد. ما انتظار داریم که حداقل 8 تا 12 فصل بعد (24 الی 36 ماه)، نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها را دیده و به سودآوری ناشی از آن‌ها دسترسی داشته باشیم.»

 

مرجع: «Finance.yahoo»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.