آخرین اخبار

تلاش برای جذب سرمایه و تولید انبوه دستگاه تصفیه هوا

تلاش برای جذب سرمایه و تولید انبوه دستگاه تصفیه هوا

یک استارت‌آپ فعال در زمینه طراحی سیستم‌های تصفیه هوا، پس از سال‌ها تحقیق و آزمایش، موفق به توسعه یک سیستم خانگی قدرتمند برای تصفیه، ضدعفونی و مرطوب‌‌سازی هوا شده است. کاستوس (Castus)، به واسطه توسعه هفت فناوری پیشرفته مرتبط با تصفیه هوا و استفاده از ترکیب همه آن‌ها در یک دستگاه، محصول فق‌العاده‌ای آماده نموده و برای ورود به فاز تولید انبوه، در تدارک راه‌اندازی یک کمپین جذب سرمایه می‌باشد.

شرکت استارت‌آپی کاستوس، مدعی معرفی قدرتمندترین دستگاه تصفیه هوا است که با خواص ضدعفونی و مرطوب‌کننده، برای استفاده در منازل ساخته شده و می‌تواند یک تغییر انقلابی در روش‌های فعلی تصفیه هوا ایجاد نماید. این شرکت نوپا، از سال 2012 میلادی، با هدف تأمین هوای داخلی تمیز و سالم، در حال توسعه هفت فناوری پیشرفته تصفیه هوا بوده و به نظر می‌رسد که توانسته مزد زحمات و تلاش‌های فناورانه خود را پس از تقریباً یک دهه دریافت نماید. سخنگوی کاستوس در این خصوص می‌گوید: «تیم محققین و مهندسان ما، به ارائه بهترین دستگاه تصفیه هوا به شدت اهمیت می‌دهند. حوادث سال گذشته، انگیزه ما را دوچندان نموده تا با رویکردی متفاوت، چیزی تأثیرگذار ایجاد کنیم. ما این سفر را هشت سال پیش آغاز کردیم و هم‌اکنون، با پنج نمونه اولیه توسعه یافته، آماده عرضه محصول خود به بازار هستیم. به‌طور خلاصه، کاستوس یک تصفیه‌کننده، ضدعفونی‌کننده و مرطوب‌کننده هوا می‌باشد».

تیم کاری کاستوس، شامل مهندسان شیمی، مکانیک، برق و علوم کامپیوتر بوده که با همکاری میکروب‌شناسان، توانسته‌اند راهی جدید برای تصفیه هوا با سطح عملکردی کاملاً بالا ابداع نمایند. این سیستم پیشرفته و قدرتمند، هفت فناوری تصفیه هوا، شامل ضدعفونی‌کننده‌های مبتنی بر ماوراءبنفش (UVC)، نانو مس، نانو نقره، آزادسازی آنیون (anion release)، فیلتراسیون پزشکی «HEPA»، نانوکریستال کربنی فعال شده و فناوری نانو فوتو کاتالیست را ترکیب نموده و نتیجه آن، یک سیستم واحد برای نظارت دقیق و تشخیص انواع آلودگی‌ها شده که باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در هوا را گرفته، خنثی کرده و از بین می‌برد.

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد دستگاه تصفیه هوای کاستوس که با در نظر گرفتن کاربری خانگی آن انجام گرفته، شامل یک نشانگر «LED» ساده و در عین حال کاربردی است که سطح خلوص هوا در خانه را با استفاده از یک سیستم چهار رنگ (از بالاترین تا پایین‌ترین درجه غلظت آلاینده‌ها) توصیف می‌کند. این دستگاه، برای استفاده در فضاهای حداکثر 54 متر مربعی توصیه شده و در مدل‌های استاندارد، «Ultra» و «Ultimate» ارائه می‌شود.

استفاده از یک موتور هشت سرعته، عملکرد فوق‌العاده بالا و در عین حال بی‌صدا بودن دستگاه ابداعی کاستوس، می‌تواند مشتریان زیادی را جذب این شرکت نماید. گفتنی است، این استارت‌آپ در حال راه‌اندازی یک کمپین جذب سرمایه در پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی «Indiegogo» بوده تا با تأمین اعتبار لازم، ورود به مرحله تولید انبوه آغاز نماید.

 

مرجع: «Digital Journal»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.