آخرین اخبار

استراتژی جالب یک شرکت نانویی فعال در حوزه پوشش‌های هوشمند

استراتژی جالب یک شرکت نانویی فعال در حوزه پوشش‌های هوشمند

شرکت ایندستریال نانوتک (Industrial Nanotech)، برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه کسب‌وکار خود و بهره‌مندی از بازار ۲.۵ میلیارد دلاری پوشش‌های هوشمند دارد. توسعه بازار و افزایش فروش پوشش‌های هوشمند از طریق به‌کارگیری بیش از ۳۰۰ نمایندگی فروش جدید و همچنین راه‌اندازی یک شرکت جدید برای فروش و واگذاری مجوز بهره‌برداری از پتنت‌های شرکت، مهم‌ترین بخش‌های این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهند.

«ایندستریال نانوتک»، یک شرکت فعال در حوزه توسعه محصولات نانویی و به‌ویژه پوشش‌های هوشمند است. این شرکت که در سال 2004 میلادی راه‌اندازی شده و یک سال بعد با عرضه عمومی سهام روبرو شد، سبد مشتریان پایداری برای خود پدید آورده است. حال در ادامه تلاش برای توسعه کسب‌وکار و افزایش سهم بازار، «ایندستریال نانوتک» در صدد استفاده از قابلیت‌های فناورانه خود و همچنین شهرت و اعتبار ناشی از موفقیت‌های گذشته است. نخستین اقدام این شرکت، تأسیس «TalkingPaint»، به‌عنوان یک شرکت تابعه در حوزه پوشش‌های هوشمند است. هدف اصلی از این اقدام، تمرکز بر دارایی‌های نامشهود و استفاده حداکثری از آن‌ها جهت درآمدزایی بیشتر است. بر این اساس، شرکت جدید با شناسایی متقاضیان علاقه‌مند به بهره‌برداری از فناوری‌های پتنت شده شرکت مادر و اعطای مجوز، جریان درآمدی جدیدی برای مجموعه ایجاد می‌نماید.

علاوه بر این، «ایندستریال نانوتک» تصمیم دارد تا با مشارکت 300 نماینده فروش مستقل، عرضه پوشش‌های تولیدی خود را افزایش دهد. با توجه به ارزش بازار 2.5 میلیارد دلاری این پوشش‌ها، استفاده از این فرصت تجاری، به معنای رشد پایدار شرکت در سال‌های آتی خواهد بود. استوارت بورچیل (Stuart Burchill)، مدیرعامل شرکت در این رابطه اظهار می‌دارد: «تمرکز ما در شرکت جدید، بر ایمنی خواهد بود. محصولات ما در شرایط خطرناک، یک سیگنال هشداردهنده زودهنگام ارائه می‌دهند. ما حوزه‌های بسیار خاصی از تأسیسات و ساختمان‌ها را هدف قرار داده‌ایم و قصد داریم تا با تیمی متشکل از 300 نماینده مستقر در آمریکا و یک شریک چندملیتی مستقر در ایتالیا که بر بازار اروپا متمرکز خواهد بود، محصولات و خدمات خود را عرضه کنیم».

گفتنی است که بر اساس پیش‌بینی‌های «ایندستریال نانوتک»، درآمد حاصل از محصولات جدید شرکت طی سه سال آینده، به 96 میلیون دلار می‌رسد. علاوه بر این، مدیریان شرکت امیدوارند که با تبدیل شدن محصولاتشان به یک استاندارد جدید در صنعت، رشد قوی و پایداری را تجربه کنند. بورچیل در این خصوص می‌گوید: «این ابتکار، نتیجه شانزده سال تلاش و همکاری با بهترین ذهنیت‌های تجاری و علمی در جهان است. ما به نتیجه موفقیت‌آمیز خود اطمینان کامل داریم».

 

مرجع: «PR Newswire»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.