آخرین اخبار

تولید نوع جدیدی از رشته‌های "پی ال ای" ارتقا یافته توسط گرافن برای چاپ سه بعدی

تولید نوع جدیدی از رشته‌های "پی ال ای" ارتقا یافته توسط گرافن برای چاپ سه بعدی

 شرکت "اچ سی اس" (فعال در صنعت مکمل گرافن "هایداله") همکاری تجاری خود را با "فولرکس" و  "فیلمانت پرینت" با هدف ترویج و فروش فیلمان‌های پلی لاکتیک اسید ارتقا یافته توسط گرافن بمنظور استفاده در دستگاه‌های چاپ سه بعدی اعلام کرد. 

"فلارکس" مشاور فروش نانو مواد عاملدار شرکت "هایداله" است و تخصص شرکت "فیلامنت پرینت" در زمینه تولید و ترکیب فیلمان‌های ترموپلاست مورد استفاده در چاپ سه‌بعدی است. با ظهور صنعت چاپ سه‌بعدی، طراحان قادر به خلق اجزای واقعی، مدل‌ها و یا نمونه‌های اولیه اجزا بطور مستقیم بر روی کامپیوتر و با استفاده از نرم افزار "کد" بدون نیاز به فرایندهای تولیدی و قالب‌گیری خواهند بود. 

فیلمان پی ال ای ارتقا یافته توسط گرافن در دو قطر 2.85 و 1.75 میلیمتری وجود دارد. شرکت‌های متعددی که در زمینه چاپ سه‌بعدی فعالیت دارند از این فیلمان‌های پی ال ای استفاده می‌کنند و مزایای گوناگونی از آن‌ها را گزارش کرده‌اند. 

این مزایا شامل نگهداری موثر از محور z و چسبندگی لایه اول، افزایش سرعت پردازش، ارتقا استحکام و سختی، بالا بردن عملکرد تاثیر، کیفیت بالای چاپ و سطح آن، دقت بالا در ابعاد، سهولت استفاده و سازگاری با رنج وسیعی از چاپگرها می‌گردد. 

شرکت "اچ سی اس" و "فیلمانت پرینت" از مواد جدیدی در نمایشگاه "تی سی تی" که در 28 و 29 سپتامبر در "ان ای سی" بیرمنگام برگزار شد رونمایی کرده‌اند. کارکنان هر سه شرکت در نزدیکی غرفه اج41 و اچ39 برای شرح ویژگی‌ها و مزایای فیلمان‌های ارتقا یافته توسط گرافن آماده ارائه خدمات هستند. 

این خدمات شامل چگونگی طراحی ویژگی‌های گرمایی، الکتریکی و مکانیکی مواد برای رفع نیازهای بازار و اپلیکیشن‌های مختلف است. معرفی و شرح محصولات تولیدی توسط چاپ سه بعدی که با استفاده از فیلمان‌های ارتقا یافته توسط گرافن ایجاد شده‌اند نیز به عهده این شرکت‌ها است. علاقه‌مندان می‌توانند به فهرست قیمت‌ها و برگه‌های اطلاعات در غرفه‌ها دسترسی داشته باشند. 

مسئولان شرکت از گسترش مواد ترموپلاست ارتقا یافته توسط گرافن برای استفاده در چاپ سه‌بعدی بسیار خرسند هستند. این مواد جدید مزایای بسیاری دارند که شامل توانایی ساخت قطعات سختتر، محکمتر و سریعتر است. سرعت پرینت از زمان‌های گذشته مانعی برای افزایش نرخ تعداد در چاپ سه بعدی بوده است. در آینده، ایده تولید اجزا ساختاری بطور مستقیم از نرم‌افزار "کد" دنیا را بشدت شگفت‌زده خواهد کرد.   

علاوه بر تولید اولین فیلمان "پی ال ای" ارتقا یافته توسط گرافن که بصورت تجاری در دسترس است، شرکت "اچ سی اس" و "فیلامنت پرینت" نیز تعدادی از ترموپلاست‌های ارتقا یافته توسط گرافن همانند پلی‌پروپیلن، اتریلونیتریل بوتادین استایرن و مواد پلاستیکی را تولید کرده است. کارکنان شرکت متمایل به بحث در مورد پروژه‌های جدید و "اچ سی اس" و توانایی شرکت "فیلمانت پرینت" برای تولید سفارشی فیلمان‌های ترموپلاست ارتقا یافته توسط گرافن برای رفع نیازهای شرکت هستند. 

"کلایو ویلکاکس" مدیر عامل شرکت "فیلامنت پرینت" می‌افزاید، ما علاقه‌مندان گستاخ نانو فناوری هستیم. تفکر ما عمده صنعتگران و علاقه‌مندان به سرگرمی را در هم ادغام می‌کند. همکاری ما با "هایداله" و "فولرکس" قدم منطقی بعدی در پردازش توسعه برای توانمندسازی ما در ایجاد راه‌حل‌های قراردادی طبق نیازهای مشتریان است. 

غرفه‌ها حلقه‌های نمونه از فیلمان‌های "پی ال ای" برای اهداف آزمایشی در اختیار دارند. هر سه شرکت تمایل به صحبت در مورد مشتریان بالقوه و توزیع کننده‌گان منطقه‌ای فیلمان‌های "پی ال ای" را دارند.  

 

پیشرفت‌های قابل ملاحظه در مواد مرسوم برای تبدیل کارکرد پرینتر‌های سه‌بعدی "اف دی ام" از ساختن نمونه اولیه و یا مدل‌های نمایشی به ماورای آن یعنی به یک فناوری توانا برای ساخت سریع قطعات سخت و کاربردی از نظر مکانیکی مورد نیاز است. توانایی "هایدال" در مهندسی گرافن برای استخراج ویژگی‌های جالب‌توجه آن پیش‌نیاز حیاتی در به تحقق رساندن این ایده است. استفاده از این فیلمان بسیار آسان بوده و سازگاری آن بسیار گسترده‌ای دارد. بنابراین بدون توجه به اینکه شما فردی علاقه‌مند به سرگرمی باشید و یا یک تولید کننده در صنعت، این محصول گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای شماست.  

منبع: http://www.azonano.com/news. aspx?newsID=34954

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.