آخرین اخبار

پایان دریافت طرح چهارمین دوره برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو

پایان دریافت طرح چهارمین دوره برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو

فراخوان دریافت طرح در چهارمین دوره برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو به پایان رسید. در این دوره در قالب دو فراخوان از 15 آبان سال 94 تا 15 مرداد  95 طرح‌هایی از سراسر کشور دریافت شد. طرح‌های دریافتی که از حوزه‌های مختلفی می‌باشند بر اساس چهار معیار فنی، نانویی، اقتصادی و نوآوری مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تعدادی از آنها پس از طی مراحل مختلف، در این برنامه پذیرفته شده‌اند. طرح‌های پذیرفته شده در صورت دستیابی به آمادگی لازم جهت ارائه،  امکان حضور در نهمین جشنواره فناوری نانو که در مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود را دارا می‌باشند.

برنامه طرح‌های نوآورانه با رویکرد حمایت از فناواران و پژوهشگران کشور در عرصه فناوری نانو در راستای تجاری‌سازی دستاوردهای ایشان اقدام به دریافت طرح‌های علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌نماید. طرح‌های دریافتی بایستی حداقل به یک نمونه اولیه رسیده باشند. چنانچه طرحی پس از مراحل مختلف ارزیابی شرایط ورود به برنامه را کسب نمایند، می‌تواند از بسته‌های حمایتی ستاد توسعه فناوری نانو در بخش‌های آموزش، خدمات، تسهیلات و مشاوره بهره‌مند شود. تاکنون چهار دوره از این برنامه از سال 92 تا به امروز برگزار شده است. 

لازم به ذکر است که فراخوان دریافت طرح برای دوره پنجم از 15 مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد و متقاضیان شرکت در این برنامه که موفق به ثبت طرح خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.nanomatch.ir نسبت به ثبت‌ طرح خود اقدام نمایند.

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.