آخرین اخبار

عرضه یک مکمل نانویی در جایگاه اکسیر جوانی

عرضه یک مکمل نانویی در جایگاه اکسیر جوانی

محققین اقدام به معرفی یک مکمل نانویی جدیدی با نام تلو ایکس نانو (Telo X Nano) نموده‌اند که می‌تواند روند پیر شدن را به تعویق بیندازد. تلو ایکس نانو یک مکمل و مولتی ویتامین جدید است که می‌تواند روند پیری را کند نموده و حتی آن را معکوس نماید. این مکمل، مواد مغذی سالم را به DNA رسانده و به فرد کمک می‌کند تا احساس جوانی داشته باشد. این مکمل نانویی، به عنوان یک محصول طبیعی و کامل برای نگهداری بدن تبلیغ شده که تمام اعضای بدن از پوست گرفته تا اعضای داخلی را تحت مراقبت قرار می‌دهد.

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که نسل‌های قدیمی بسیار فعال‌تر از ما هستند؟ شاید در بسیاری از مواقع با این جمله مشهور روبرو شده‌اید که شما نسل روغن نباتی هستید و ما نسل روغن حیوانی! حتی این مسئله تا حدی جدی است که افراد مسن نسل‌‌های قبلی تواناییشان از یک نوجوان یا جوان معمولی هم بیشتر است. اما چرا چنین مسئله‌ای رخ داده است؟ این به دلیل سبک زندگی مدرن ما است. ما تمام روز را پشت میز می‌نشینیم و به کار فیزیکی عادت نداریم و این در حالی است که نسل‌های قدیمی‌تر به طور منظم از رژیم‌های غذایی طبیعی و سالم استفاده نموده و به فعالیت‌های فیزیکی نسبتاً سنگین عادت دارند. به همین دلیل است که طبق مطالعات، سلول‌های ما سه برابر سریع‌تر از گذشته پیر می‌شوند. اما حالا سؤال مهم این است که چگونه جلوی چنین اتفاقی را بگیریم؟ به نظر می‌رسد که تلو ایکس نانو راه‌حلی برای این مسئله ارائه نموده است.

تلو با استفاده از فناوری نانو، DNA، ژن‌ها و سلول‌های ما را هدف قرار می‌دهد. نانوذرات مورد استفاده در این ماده، به دلیل اندازه‌های کوچکی که دارند، این امکان را فراهم نموده که مکمل‌ها بسیار مؤثرتر از نمونه‌های سنتی وارد سلول‌های شما شوند. تلو ایکس مدعی است که چه از نظر ظاهری، چه از نظر میزان انرژی بدن و چه از منظر سلامت داخلی می‌تواند به کمک ما بیاید.

بنیانگذار تلو ایکس نانو، پزشکی است که برای یافتن درمان‌های طبیعی به سراسر جهان سفر می‌کند. او تقریباً به 30 کشور جهان سفر کرده و راه حل‌های بی شماری برای مشکلات روزمره ما پیدا کرده و همه این‌ها را در این قرص جمع‌آوری نموده است. این ماده می‌تواند برای هر فردی کارساز باشد. اگر پیر هستید، باعث می‌شود احساس جوانی کنید؛ اگر جوان هستید، پیری شما را کند می‌‌کند؛ اگر فکر می‌کنید سن شما مانعی برای انجام برخی کارها شده، باید حتماً این دارو را امتحان کنید.

تلو ایکس مناطق خاصی را در DNA ما در مقیاس نانو هدف قرار می‌دهد. آن‌ها DNA را با چیزی تحت عنوان نانوامولسیون روبرو می‌نمایند که حاوی ذراتی بسیار ریز بوده که به دلیل همین کوچک بودن، خیلی سریع با سلول‌ها وارد تعامل و واکنش می‌شوند. فرمول این نانوامولسیون به شکلی طراحی شده که به بازیابی سلول‌های تلومر (telomer) که پوششی بر روی بخش‌هایی از DNA هستند، کمک می‌کنند. هر بار که سلول‌های ما به سلول‌های بیشتری تقسیم می‌شوند، این تلومرها کوچکتر می‌شوند. هر چه آن‌ها کوچک‌تر شوند، سلول‌های ما بیشتر پیر می‌شوند و این دلیل اصلی پیری ما است. مطالعات نشان داده که تلومرهای بلندتر منجر به پوستی مرطوب و درخشان شده و همچنین باعث افزایش قدرت، ایمنی و استقامت در برابر درد می‌شوند.

در سال 2009 یک پزشک برنده جایزه نوبل، راهی برای بازسازی تلومرها و کاهش سرعت کوتاه شدن آن‌ها کشف کرد. او آنزیمی به نام تلومراز (Telomerase) پیدا کرد که به بازسازی تلومرهای ما کمک می‌کند. تلو ایکس نانو، با کمک فناوری نانو، برای افزایش میزان تلومراز تلاش می‌کند که کوتاه شدن تلومرها را کند نموده و در نتیجه به کندی فرایند پیر شدن ما کمک می‌کند.

 

مرجع: «The Daily World»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.