آخرین اخبار

عرضه فیلترهای نانویی یک استارت‌آپ آمریکایی در سنگاپور

عرضه فیلترهای نانویی یک استارت‌آپ آمریکایی در سنگاپور

لیک‌تک (LiqTech) که یک شرکت تولیدکننده فیلترهای نانویی است، در راستای گسترش بازار خود در کشورهای مختلف، وارد قرارداد همکاری جدیدی با یک شرکت سنگاپوری شده است. این قرارداد همکاری با لیکوئینکس (Liquinex)، در راستای توزیع محصولات لیک‌تک در سنگاپور می‌باشد.

گفتنی است، لیک‌تک یک شرکت فناوری پاک بوده که محصولات و سیستم‌های فیلتراسیون بسیار تخصصی را تولید و به بازار عرضه می‌نماید. لیکوئینکس نیز یک شرکت سنگاپوری متخصص در حوزه فناوری‌های تصفیه آب و فاضلاب می‌باشد. در واقع به کمک توافق صورت گرفته، طرف سنگاپوری از غشاهای سرامیکی کاربید سیلیکون تولید شده توسط لیک‌تک در راهکارهای تصفیه آب خود استفاده نموده و آن‌ها را روانه بازار می‌نماید.

غشاهای کاربید سیلیکون لیک‌تک، برای استفاده در چالش برانگیزترین برنامه‌های تصفیه، از تصفیه آب و فاضلاب در مصارف شهری و تصفیه آب استخرها و پارک‌های آبی گرفته تا کنترل میزان انتشار دوده اگزوزهای دیزل و تصفیه گازها و مایعات مختلف قابل استفاده می‌باشد. این فیلترهای سرامیکی که بر پایه کاربید سیلیکون می‌باشند، با استفاده از فناوری نانویی حفاظت‌شده لیک‌تک توسعه یافته و با توجه به موفقیت و کارایی خوب آن، مورد توجه شرکت‌ها و صنایع زیادی قرار گرفته است. همین مسئله باعث شده تا مشتریان این شرکت محدود به یک کشور خاص یا حتی قاره آمریکا نبوده و بازاری جهانی را در پیش روی خود داشته باشد.

گفتنی است که طراحی ویژه این سیستم فیلتراسیون که آکوا سالوشن (Aqua Solution®) نام دارد، آن را در مقایسه با سایر روش‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر و در عین حال با کاهش قابل توجه هزینه‌های انرژی همراه نموده است. لیکوئینکس که در زمینه طراحی، ساخت و ادغام سیستم‌های جمع‌و‌جور تصفیه آب و فاضلاب با استفاده از فناوری‌های نسل بعدی مانند غشاهای سرامیکی، بیومیمی و گرافن تخصص دارد، فناوری لیک‌تک را فرصتی غنی برای توسعه محصولات بهتر و بازارپسندتر برآورد نموده است. شایان ذکر است که این شرکت سنگاپوری، با آژانس آب سنگاپور و همچنین سایر نهادهای دولتی و خصوصی در سنگاپور، مالزی، فیلیپین و اندونزی همکاری داشته و این توافق جدید، دستاوردهای شایان ذکری را برای لیک‌تک به همراه خواهد داشت.

فی چن (Fei Chen)، مدیرعامل لیک‌تک در خصوص همکاری جدید دو شرکت اظهار داشته: «در چند سال گذشته، لیکوئینکس از غشاهای سرامیکی ما برای سیستم‌های برج خنک‌کننده خود، بازیافت آب صنعتی، آبزی‌پروری و کاربردهای آبرسانی بشردوستانه استفاده کرده است. به کمک این قرارداد همکاری جدید، روابط دو شرکت گسترده‌تر شده و این ما را در ارائه راه‌حل‌های کارآمدتر و فناوری‌های بهتر برای کاهش کمبود آب و تأثیر تغییرات آب‌و‌هوایی در جنوب شرقی آسیا، به هم نزدیک‌تر می‌نماید.

بشیر احمد (Bashir Ahmad)، مدیرعامل لیکوئینکس نیز در این خصوص می‌گوید: «لیکوئینکس دانش عمیقی در خصوص بهره‌برداری و نگهداری از غشاهای سرامیکی کاربیدسیلیکون لیک‌تک دارد. ما خرسندیم که به عنوان یک توزیع‌کننده مستقل برای این شرکت در آمده‌ایم. ما از تجربه خود برای افزایش فروش آن‌‌ها استفاده خواهیم کرد.»

 

مرجع: «Finance.Yahoo»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.