آخرین اخبار

جذب سرمایه 6 میلیون دلاری برای تحویل هدفمند دارو

جذب سرمایه 6 میلیون دلاری برای تحویل هدفمند دارو

میداتک فارما (Midatech Pharma) که یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه تحویل دارو است، خبر از جذب سرمایه 6 میلیون دلاری از مؤسسات آمریکایی داده است. تأمین مالی صورت گرفته از محل این جذب سرمایه، شرکت را قادر می‌سازد تا بر توسعه بالینی دارایی خود، یعنی «MTX110» برای حمل هدفمند دارو تمرکز نموده و در کنار طرح‌های کاهش هزینه، سرمایه در گردش کافی را تا دسامبر 2023 در اختیار شرکت قرار دهد.

بر اساس اطلاعیه‌های پیشین میداتک، این شرکت دارای منابع نقدی کافی برای تأمین مالی عملیات خود تا اواسط مارس 2023 است. با این وجود، هیئت‌مدیره تا جای ممکن به دنبال حفظ منابع نقدی شرکت بوده و در عین حال خود را متعهد به تأمین فوری منابع جایگزین می‌دانند تا با تأمین مالی قبل از اواسط مارس 2023، بتوانند یک فعالیت ادامه‌دار را تضمین نمایند.

گفتنی است، میداتک داروهای تأیید شده و توسعه‌یافته را با فناوری‌های اختصاصی و نوآورانه تحویل داروی خود ترکیب نموده و محصولاتی با پتانسیل تأثیرگذاری بالا بر زندگی بیماران عرضه می‌نماید. این شرکت تا کنون سه پلتفرم فناوری را توسعه داده که هر کدام مکانیسم منحصر‌به‌فرد خود را برای بهبود تحویل داروها به محل‌های مورد نظر در بدن بیمار دارا می‌باشند. تمام فناوری‌های این شرکت با موفقیت وارد فاز استفاده انسانی در کلینیک شده‌ است. این پلتفرم‌ها عبارتند از:

  • پلتفرم Q-Sphera™: یک میکروفناوری انقلابی که طولانی نمودن آزادسازی دارو و کنترل آن را در یک دوره زمانی طولانی (از هفته‌ها تا ماه‌ها) ممکن می‌سازد.
  • پلتفرمMidaSolve™: یک نانوفناوری ابتکاری که برای حل کردن داروهای نامحلول استفاده می‌شود تا بتوان آن‌ها را به شکل مایع به‌طور مستقیم و به صورت موضعی در تومورها تجویز کرد.
  • پلتفرمMidaCore™: یک نانوفناوری پیشرو که برای هدف قرار دادن موضع‌های مشخص توسط دارو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماهیت پلتفرم فناوری‌های میداتک به شکلی است که به جای اتکا به تعداد محدودی از برنامه‌ها، پتانسیل توسعه داروهای متعدد را فراهم می‌کند. فناوری‌های این شرکت فناور توسط 36 پتنت فامیلی که شامل 120 گواهی ثبت اختراع و 70 درخواست ثبت اختراع است، پشتیبانی می‌شود.

 

مرجع: «Market Screener»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.