آخرین اخبار

استفاده از فناوری نانو در سیستم خواب هوشمند LG

استفاده از فناوری نانو در سیستم خواب هوشمند LG

شرکت LG الکترونیک اقدام به معرفی راه‌حل هوشمند جدیدی برای بهبود تجربه خواب کاربران نموده است. این فناوری که بریز (Breeze) نام دارد و توسط شرکت «SleepWave» توسعه یافته، شامل یک هدفون بی‌سیم و یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه می‌باشد.

این هدفون برای استفاده در هنگام خواب طراحی شده و از فناوری تشخیص امواج مغزی برای پخش صداهایی استفاده می‌کند که به طور خاص برای فعالیت امواج مغزی کاربر طراحی شده است. این سیستم، به کاربران کمک می‌کند تا خوابی راحت‌تر و با کیفیت بیشتر داشته باشند.

این هدفون‌های جدید، دارای طراحی ارگونومیک برای تناسب بهتر بوده و برای تمیز نگه داشتن آن، به فناوری نانو UV مجهز شده است.

علاوه بر طیف وسیعی از صداهای داخلی، از جمله صداهای تنظیم شده با امواج مغزی، لالایی‌ها و همچنین صداهای طبیعت، بریز می‌تواند با موسیقی یا ویدیوهای «YouTube» نیز همگام شود. اپلیکیشن پشتیبان این سیستم، داده‌های خواب کاربر را تجزیه و تحلیل نموده و توصیه‌های شخصی مراقبت از خواب، از جمله بهبود روال خواب و برنامه‌های خواب مناسب ارائه می‌نماید. همچنین این برنامه می‌تواند گام‌های روزانه کاربر را ردیابی نموده و زمان‌های خواب و بیداری، وضعیت خوابیدن و بیدار شدن را ثبت نماید.

با نظارت مداوم بر امواج مغزی در زمان واقعی، بریز قادر خواهد بود تا مرحله هیپنوتیزم (وضعیت هوشیاری کمی قبل از به خواب رفتن)، مرحله «REM» (حرکت سریع چشم) و همچنین خواب سبک و مراحل خواب عمیق را به دقت تعیین کند. این کار، به آن اجازه می‌دهد تا توصیه‌های مناسب‌تری برای مراقبت از خواب بر اساس الگوهای خواب و نیازهای خاص کاربر ارائه نماید.

به طور کلی، هدف بریز این است که با بکارگیری ترکیبی از صداهای تنظیم‌شده با امواج مغزی و توصیه‌های شخصی سازی‌شده مراقبت از خواب، به کاربران کمک کند تا راحت‌تر بخوابند و با احساس شادابی بیشتری از خواب بیدار شوند. با ارزیابی و کنترل شرایط خواب در زمان واقعی، به خواب رفتن سریع‌تر و بهبود کیفیت خواب را ممکن می‌سازد.

 

مرجع: «Gizmo China»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.