آخرین اخبار

جذب سرمایه ۲ میلیون دلاری برای تجاری‌سازی پلتفرم ضد میکروبی

جذب سرمایه ۲ میلیون دلاری برای تجاری‌سازی پلتفرم ضد میکروبی

استارت‌آپ نانوسونو (Nanosono) که یک پلتفرم ضد میکروبی پیشرفته برای از بین بردن عوامل بیماری‌زا توسعه داده موفق به جذب سرمایه ۲ میلیون دلاری شده است. این پلتفرم ضد میکروبی، قابلیت حذف پاتوژن‌های بیماری‌زا از محصولات و سطوح مختلف را دارا می‌باشد.

این سرمایه جدید، توسط گروه تجاری گدوت (Gadot) تأمین شده که در زمینه تولید مواد شیمیایی و لجستیک فعالیت دارد. این تأمین مالی 2 میلیون دلاری، تنها بخشی از یک قرارداد استراتژیک بین دو طرف بوده و بر اساس مفاد این قرارداد، گدوت تأمین زیرساخت‌ها و خطوط تولید لازم برای تولید فناوری ضدمیکروبی نانوسونو موسوم به «QUACTIV» را نیز بر عهده خواهد داشت. از دیگر خدماتی که گدوت به نانوسونو ارائه خواهد داد، خدمات لجستیکی مختلف بوده که امکان نفوذ سریع‌تر این شرکت به بازارهای جدید را فراهم می‌کند.

گفتنی است، نانوسونو که در سال 2015 میلادی و با هدف کلی دستیابی به راهکارهای ضدمیکروبی تأسیس شده، تاکنون موفق به جذب سرمایه 21 میلیون دلاری شده است. اوری بار چایم (Ori Bar Chaim)، مدیرعامل این استارت‌آپ در خصوص توافق جدید این شرکت با گدوت ابراز داشته: «توافق با گدوت به استراتژی جدید نانوسونو که تمرکز بر توسعه فناوری‌های آینده برای مبارزه با عفونت‌ها و حل مشکلات ناشی از باکتری‌ها و ویروس‌ها است، کمک ویژه‌ای خواهد کرد. در عین حال، ایجاد همکاری‌های استراتژیک با شرکت‌های شیمیایی پیشرو و متخصص در صنعت پلاستیک، رنگ، نساجی، لوازم آرایشی و داروسازی، به ما این امکان را می‌دهد که فناوری QUACTIV خود را برای کاربردهای مختلف یکپارچه کنیم.»

مدیر عامل گروه گادوت، اوفر لینچفسکی (Ofer Linchevski) نیز در خصوص این همکاری استراتژیک می‌گوید: «ما برای آغاز این همکاری بررسی جامع و طولانی‌مدتی انجام دادیم و تعدادی از متخصصان مشهور جهان در فضای ضد میکروبی، سرمایه‌گذاری در نانوسونو را به ما توصیه کرده‌اند. فناوری توسعه یافته توسط این شرکت، این امکان را فراهم می‌کند تا با بکارگیری مقادیری از نانوذرات در کاربردهای مختلف، به گندزدایی دائمی و مداوم در برابر طیف بسیار وسیعی از عوامل بیماری‌زا بپردازیم.»

 

مرجع: «calcalistech»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.