آخرین اخبار

مکمل نانویی برای تقویت سیستم ایمنی

مکمل نانویی برای تقویت سیستم ایمنی

هربالایف (Herbalife Nutrition) که از شرکت‌های برتر و شناخته‌شده جهان در حوزه تغذیه است، خبر از عرضه مکمل جدیدی برای تقویت سیستم ایمنی بدن داده است. این محصول جدید که ایمونوتورمیک (Immunoturmeric) نام دارد، به حفظ یک سیستم ایمنی قوی و سالم کمک می‌نماید.

ماده اصلی مورد استفاده در این محصول کورکومین است، ترکیبی که در گیاه زردچوبه یافت شده و مدت‌هاست که به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی و همچنین توانایی در تنظیم عملکرد سیستم ایمنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطمینان از بهترین کیفیت و کارایی محصول، از فناوری پیشرفته نانویی در فرآیند تولید ایمونوتورمریک استفاده شده و کورکومین استخراج شده از زردچوبه به نانوذرات تبدیل شده تا به حلالیت و جذب بهتر در بدن کمک کند.

از زمان شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، سلامت سیستم ایمنی یکی از نگرانی‌های اصلی بوده است. در مطالعات اخیر صورت گرفته توسط هربالایف در خصوص عادات شخصی افراد، این شرکت در یک نظرسنجی گسترده با 5500 مصرف‌کننده محصولات تقویتی و مکمل‌ها در آسیا و اقیانوسیه، به این نتیجه رسید که نزدیک به یک‌چهارم افراد در طول همه‌گیری سیستم ایمنی ضعیف‌تری داشته‌اند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که حمایت از ایمنی عمومی، دلیل اصلی مصرف بیشتر ویتامین‌ها و مکمل‌ها در طول دوران همه‌گیری بوده است.

استفان کانچی (Stephen Conchie)، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه و چین شرکت هربالایف در این خصوص ابراز داشته: «در حالی که افراد مکمل‌های غذایی بیشتری برای بهبود سلامت و تندرستی خود مصرف می‌کنند، کیفیت و اثربخشی محصول را نیز بیشتر تشخیص می‌دهند. عرضه ایمونوتورمیک نشان‌دهنده تعهد ما به ارائه محصولات تغذیه‌ای با بالاترین کیفیت و مبتنی بر علم است تا نیازهای در حال رشد مصرف‌کنندگان امروزی را برآورده کند. از تهیه بهترین مواد تشکیل‌دهنده تا پذیرش آخرین فناوری‌ها، چیزی است که ما را به پیش می‌برد و برنامه کنترل کیفیت ما، شامل فرآیندی جامع برای اطمینان از بالاترین استانداردهای ممکن در توسعه و تولید محصول است.

 هر کپسول ایمونوتورمریک شامل 336 میلی‌گرم ریزوم کورکوما (curcuma longa) در قالب ذراتی در اندازه نانو است. در ساخت این محصول، تنها از مواد طبیعی استفاده شده و محصول نهایی فاقد رنگ‌های خوراکی و طعم‌دهنده‌ها است. عرضه این محصول با اندونزی شروع شده و به تدریج در بازارهای منتخب آسیا و اقیانوسیه نیز ادامه می‌یابد.

 

مرجع: «KoreaBizWire»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.