آخرین اخبار

بازار ۱۶.۸ میلیارد دلاری در انتظار نانو دی‌اکسید تیتانیوم

بازار ۱۶.۸ میلیارد دلاری در انتظار نانو دی‌اکسید تیتانیوم

مطالعات بازار حکایت از آن دارد که بازار نانو دی‌اکسید تیتانیوم در سال ۲۰۱۴ میلادی ارزشی در حدود ۳.۴ میلیارد دلار داشته است. همچنین با توجه به رشد صورت گرفته در طی سال‌های اخیر، پیش‌بینی‌ها گواه این موضوع بوده که این بازار با رشد مرکب سالیانه ۲۰.۷ درصدی، در سال ۲۰۲۲ میلادی ارزشی بالغ بر ۱۶.۶۸۲ میلیارد دلار خواهد داشت.

«Market Research» که از مجموعه‌های شناخته شده در خصوص ارائه گزارشات مطالعه بازار می‌باشد، اخیراً گزارش بازاری با عنوان «بازار نانو دی‌اکسید تیتانیوم بر اساس کاربرد (رنگ‌ها و پوشش‌ها، رنگدانه‌ها، لوازم آرایشی، پلاستیک، انرژی و غیره)، تحلیل فرصت‌های جهانی و پیش‌بینی صنعت در سال‌های 2014-2022» منتشر کرده که اطلاعاتی شایان ذکر در خصوص این بازار ارائه نموده است. این گزارش، شامل تجزیه و تحلیل دقیق روندهای بازار، عوامل محرک اصلی، بازیگران اصلی بازار و سرمایه‌گذاری‌های برتر صورت گرفته در این حوزه می‌باشد. برای تازه‌واردان بازار، سهامداران و سرمایه‌گذاران بسیار حیاتی است که در مورد سرمایه‌گذاری‌های آتی خود تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرند. این گزارش، شامل تحلیلی جامع از بازار متشکل از محرک‌ها، محدودیت‌ها و فرصت‌ها ارائه نموده که برای این افراد بسیار مفید خواهد بود.

بخشی از این گزارش، شامل تجزیه و تحلیل 10 بازیگر برتر بازار بوده و وضعیت فروش، تجزیه و تحلیل درآمد و تولید این شرکت‌ها را بررسی نموده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده، بازیگران اصلی بازار عبارتند از: «Basf»، «Cabot»، «Cinkarna Celje»، «Cristal»، «Croda»، «E. I. Du Pont De Nemours»، «Evonik»، «Huntsman»، «Nano-Oxides»، «Nanoscale Corporation»، «Tayca». این بازیگران کلیدی، چندین استراتژی تجاری مانند ادغام و اکتساب، عرضه محصول جدید، مشارکت و همکاری را برای حفظ جایگاه خود در بازار اتخاذ کرده‌اند.

این گزارش شامل یک مرور کلی از بازار به همراه تجزیه‌و‌تحلیل «SWOT» از بازیگران کلیدی و همچنین تجزیه و تحلیل مالی، تجزیه و تحلیل پورتفولیو و بررسی اجمالی تجاری از شرکت‌ها ارائه نمودهکه به ذینفعان کمک می‌کند تا سودآوری بلندمدت صنعت را درک کنند. در اختیار داشتن دانش عمیق در مورد محرک‌های کلیدی بازار و اینکه چگونه می‌توانند بر رشد بازار تأثیر بگذارند، کمک شایان ذکری می‌کند. از همین رو، در گزارش حاضر محدودیت‌ها و چالش‌های این بازار معرفی شده که می‌تواند برای سرمایه‌گذاری‌هایآتی بسیار مفید باشد. علاوه بر این، پیشرفت‌های تکنولوژیکی و افزایش تقاضا برای ایجاد فرصت‌های جدید در بازار، از جمله مواردی است که به آن پرداخته شده است.

 

مرجع: «EIN News»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.