از فکر تا عمل

تنوع دیدگاه را جدی بگیرید

تنوع دیدگاه را جدی بگیرید

تنوع در ایده توسط بسیاری از افراد دست کم گرفته شده است. شرکت‌های موفق بخوبی می‌دانند که با ایده‌های جدید چگونه برخورد کنند، آن‌ها چشم انداز خوبی از ایده‌های نو در ذهن خود دارند که آینده محصول چه خواهد بود. کمتر کسی می‌تواند چنین بصیرت و بینشی را داشته باشد. افراد کمی به نظرات آن‌ها ایمان دارند
دوستی و کارآفرینی

دوستی و کارآفرینی

جسیکا لیوینگتون نویسنده و یکی از شرکای شرکت وای کامبینیتور در زمینه سرمایه‌گذاری‌های پرخطر و همچنین مسئول فروش در شرکت تجاری آدامز هارکنس بوده است. پس از آشنایی با پدیده استارت‌آپ، مدرسه استارتآپ را پایه‌گذاری کرد و در نهایت در سال 2015 به عنوان حامی مالی شرکت آپن‌آل شناخته شد که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت دارد و وقف عام شده است.
مصاحبه اختصاصی نانومچ با مدیرعامل شرکت فناوران نانومقیاس

مصاحبه اختصاصی نانومچ با مدیرعامل شرکت فناوران نانومقیاس

شركت فناوران نانومقياس که در سال 1383 با ایده محوری الکتروریسی تاسیس گردیده است، به گواه مستندات در حال حاضر يكي از شركت‌هاي مطرح در زمينه تجهيزات و محصولات مرتبط با این فناوری در دنياست. این شرکت علاوه بر ساخت انواع تجهیزات الکتروریسی در مقیاس‌های مختلف از آزمایشگاهی تا صنعتی موفق گردیده است تمامی زیرسیستم‌ها و لوازم جانبی مورد نیاز این فناوری را تولید نماید.
مصاحبه اختصاصی نانومچ با علی بابایی موسس ترب موتور جستجوی موفق فروشگاه‌های اینترنتی

مصاحبه اختصاصی نانومچ با علی بابایی موسس ترب موتور جستجوی موفق فروشگاه‌های اینترنتی

با افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، کاربران ایرانی نیاز به سرویس جدیدی هم برای شناخت محصولات فروشگاه‌های معتبر و جدیدالورود و هم برای یافتن بهترین قیمت محصول مورد نظرشان دارند. در میان تعداد زیادی سرویس، ترب با هدف معرفی فروشگاه‌های جدید و معتبر اینترنتی و ارائه شفاف قیمت‌ها به کاربران از سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. این سرویس در قالب وب‌سایت اینترنتی با آدرس torob.ir ، در قالب افزونه برای مرورگرهای اینترنتی و در قالب اپلیکیشن موبایل در دسترس کاربران قرار دارد و تاکنون با استقبال خوب کاربران روبرو شده است.
راز موفقیت آمازون از زبان جف بزوس

راز موفقیت آمازون از زبان جف بزوس

"جف بزوس" موسس و یکی از مدیران ارشد "آمازون دات کام" است. او همچنین به عنوان یک کارآفرین و سرمایه‌گذار فعالیت داشته است. شرکت "آمازون دات کام" در سال‌های اخیر به عنوان بزرگترین شرکت آنلاین خرده‌فروشی در دنیا شناخته شد و در حال حاضر یکی از موفق‌ترین شرکت‌های آنلاین در زمینه فروش و توزیع کتاب است. در ادامه یکی از سخنرانی‌های آقای بزوس در مورد رازهای موفقیت آمازون آمده است.
‌‌‌طراحی یک سازمان بدون تعصب

‌‌‌طراحی یک سازمان بدون تعصب

بهنت معتقد است که موسسه‌ها با صرف هزینه برای آموزش‌های گوناگون در حال اتلاف منابع مالی خود هستند. مشکل اینجاست که حقیقتا اکثریت برنامه‌های آموزشی کارکردی ندارند. او معتقد است شرکت‌ها به جای برگزاری کارگاه‌های آموزشی بیشتر و یا تلاش برای از بین بردن تعصباتی که موجب تبعیض می‌گردد در درجه اول نیازمند طراحی دوباره فرآیند‌های خود جهت جلوگیری از انتخاب‌های متعصبانه هستند.
از کارآفرین تا کارآفرینی با دالتون کارلدول

از کارآفرین تا کارآفرینی با دالتون کارلدول

نحوه‌‌‌ی نگرش من به شرکت‌‌‌های نوپا نگاه از دید یک سرمایه‌گذار نیست بلکه نگاه یک کارآفرین به یک کارآفرین است. وقتی من در مورد سرمایه‌گذارانی که خودم در طی این سال‌‌ها داشته‌ام فکر می‌‌کنم، کسانیکه من تمایل بسیاری برای همکاری با آن‌‌ها را داشتم همانند ....