آخرین اخبار

پیش‌بینی بازار 300 میلیارد دلاری نانو داروها در سال 2022 میلادی

پیش‌بینی بازار 300 میلیارد دلاری نانو داروها در سال 2022 میلادی

بنا بر گزارش ارائه شده در خصوص کاربردهای نانو فناوری در صنایع دارویی، بازار جهانی نانو دارو در سال 2016 میلادی، ارزشی بیش از 134/4 میلیارد دلار دارا بوده است. با توجه به پیش‌بینی نرخ رشد سالیانه 14 درصدی در خلال سال‌های آتی، ارزش این بازار از 151/9 میلیارد دلار در سال 2017 میلادی به بیش از 293/1 میلیارد دلار در سال 2022 میلادی، افزایش خواهد یافت.

در میان بسیاری از کاربردهای بالقوه نانو فناوری، با توجه به بازار به نسبت پایدار نانو داروها و سهم قابل توجه نانو مواد در افزایش کارایی و بهبود عملکرد داروهای تولید شده، ارزیابی شرکت‌های فعال، شناسایی بازارهای موجود و بالقوه و بررسی روندهای غالب کاربرد نانو فناوری در صنایع داروسازی، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

هدف از تدوین گزارش مذکور، ارائه یک آنالیز دقیق از فناوری، صنعت و بازار نانو داروها است که از طریق بررسی داده‌های سال 2014 میلادی و شناسایی روندهای موجود و نیز پیش‌بینی فروش در بازارهای عمده، صورت گرفته است. شایان ذکر است که در این گزارش علاوه بر موارد فوق، استراتژی‌های بکار گرفته شده از سوی شرکت‌های فعال در حوزه نانو مواد برای برطرف نمودن چالش‌های پیش روی بازار به شدت رقابتی نانو داروها، مورد بررسی قرار گرفته است.

 بنا بر گزارش وب‌سایت «Markets Insider»، برآورد حجم بازار سال‌های آتی، با استفاده از طیف وسیعی از داده‌های اطلاعاتی مرتبط با بازارهای آمریکا، ژاپن، آلمان، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا انجام گرفته است. در این خصوص از مصاحبه‌های صورت گرفته با افراد برجسته و صاحب‌نظر در حوزه نانو فناوری و صنایع داروسازی، بررسی گزارشات سالانه شرکت‌های فعال در حوزه نانو دارو و نیز برخی گزارشات دولتی انتشار یافته، استفاده شده است. از مهم‌ترین خروجی‌های گزارش مذکور، می‌توان به پیش‌بینی‌های فروش پنج سال آتی محصولات دارویی اصلی شامل داروهای تشخیصی، سرطان، «CNS»، قلب و عروق، التهاب و ضد عفونت در بازارهای ملی اشاره نمود. 

 

مرجع: Markets Business Insider

http://nanomatch.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.