آخرین اخبار

همکاری یک شرکت فناور و یک شرکت صنعتی در زمینه فناوری نانو

همکاری یک شرکت فناور و یک شرکت صنعتی در زمینه فناوری نانو

شرکت نانومک (NanoMech) و پیس اینداستریز (Pace Industries) همکاری مشترکی برای افزایش تولید، بهره‌وری و عملکرد آغاز کرده‌اند. شرکت پیس اینداستریز پیش از این موفق به رسیدن به کیفیت و تکرارپذیری خوبی شده‌است. شرکت نانومک نیز در بخش تولید نانوروان‌ساز‌های نوآورانه‌ عملکرد خوبی داشته و موجب شده تا بهره‌وری تولید، کیفیت، کارایی و رقابت‌پذیری این شرکت بهبود یابد. این کار گروهی میان نانومک و پیس موجب هم‌افزایی میان آن‌ها خواهد شد. البته سابقه همکاری این دو شرکت به دو سال قبل باز می‌گردد که روی روان‌ساز پیشرفته‌ای کار می‌کردند. 
شرکت نانومک فناوری پتنت شده‌ای دارد که می‌تواند برای کسب و کار شرکت پیس اینداستریز ارزش افزوده‌ای ایجاد کند. گاورنر آسا هاتچینسون می‌گوید: «دو شرکت نانومک و پیس اینداستریز همکاری مشترک خود را برای تولید محصولاتی در تراز جهانی ادامه می‌دهند. شهرت جهانی این دو شرکت، تجربه‌ و استعداد نیروی انسانی، ارتباطات قوی با صنایع پیشرو و همکاری مشترک با دانشگاه آرکانساس موجب شده تا هم‌افزایی آن‌ها آورده بسیاری برایشان داشته باشد.»
موفقیت در کار تیمی و گروهی میان این دو شرکت مثالی واقعی از همکاری میان دو شرکت فعال در حوزه فناوری‌ نانو است که رقابت‌پذیری آن‌ها را افزایش می‌دهد. 
جیم فیلیپس، مدیرعامل نانومک، می‌گوید: «این همکاری مشترک میان دو شرکت موجب می‌شود تا نانومک بتواند فناوری روان‌ساز پیشرفته خود را به سرعت توسعه دهد.»
صنایع تولیدی آمریکا نقش بسیار مهمی در تولید فرصت‌های شغلی داشته و روی اقتصاد این کشور تأثیر بسزایی دارند. چنین همکاری‌های مشترکی موجب می‌شود تا کارایی این صنایع افزایش یافته و در نتیجه فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد شود.
اسکات بول از مدیران اجرایی پیس‌اینداستریز می‌گوید: «همکاری مشترک موفق میان این دو شرکت موجب می‌شود تا روی زنجیره تولید آن‌ها تأثیر مثبتی ایجاد شود که این اثر را مشتریان نیز به‌صورت مستقیم احساس خواهند کرد.»
نانومک یکی از شرکت‌های تولیدکننده نانوروان‌ساز است. این شرکت اخیراً جایزه ادیستون را برای یکی از محصولات خود دریافت کرده است.

منبع: nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.