آخرین اخبار

نانوابزاری که دردهای عضلانی بدن را تسکین می‌دهد

نانوابزاری که دردهای عضلانی بدن را تسکین می‌دهد

اخیراً محصولی به نام Hyperice Venom به بازار عرضه شده که از آن می‌توان برای تسکین دردهای پشت استفاده کرد. این ابزار پوشیدنی با گرما و لرزش اقدام به تسکین دردهای ناحیه پشت بدن می‌کند. در صورت وجود جراحت یا تصلب عضلات، این دستگاه اقدام به ایجاد گرما کرده و با شل و ریلکس کردن این عضلات به تسکیل درد کمک شایانی می‌کند.
در این ابزار از فناوری‌ نانو برای گرمادهی سریع استفاده شده است. Venom به کاربر اجازه می‌دهد تا دمای مورد نظر خود را انتخاب کند؛ این کار از روی صفحه نمایش انجام می‌شود. همچنین کاربر قار است با استفاده از این صفحه نمایش، یکی از سه حالت ارتعاشی را انتخاب کند. گرما و لرزش Venom با استفاده از یک باتری یون لیتیم قابل شارژ تأمین می‌شود که می‌توان آن را از این ابزار جدا و به سادگی شارژ کرد.
آنتونی کاتز از بنیان‌گذاران شرکت هایپریک می‌گوید: «از سال 2012 که ما فناوری کمپرسور سرمایشی را به بازار عرضه کردیم، ورزشکاران از ما درخواست فناوری گرمایشی را نیز داشتند. با این ابزار، ما می‌توانیم به نیاز این ورزشکاران پاسخ دهیم. در این فناوری ما از لرزش نیز استفاده کردیم تا اثربخشی درمانی ابزار افزایش یابد. این محصول برای کسانی که از درد پشت بدن رنج می‌برند و همچنین ورزشکاران حرفه‌ای مناسب است.»
پاتریک پترسون از بازیکنان فوتبال آمریکایی تیم آریزونا کاردینالز می‌گوید: «من همیشه از محصولات شرکت هایپریک برای تسکین دردهای بدنم استفاده می‌کنم. فوتبال آمریکایی موجب وارد شدن صدمات زیادی به بدن می‌شود که دردهای پشت بدن از جمله نتایج این آسیب‌ها است. Venom ابزاری برای تسکین دردهاست.»
جیم هوتر، مدیرعامل شرکت هایپریک، می‌گوید: «مشتریان ما به دنبال آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای بازار هستند و ما نیز به دنبال پاسخ به نیاز آن‌ها هستیم.»
Hyperic Venom و محصولات مشابه آن می‌تواند راهکاری مناسب نه تنها برای دردهای پشت بدن باشد، بلکه می‌تواند برای ورزشکارانی که نیاز به ماساژ و گرما روی عضلات خود دارند، مورد استفاده قرار گیرد.
منبع: nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.