آخرین اخبار

شرکتی که با همکاری مشترک به دنبال افزایش بازار خود است

شرکتی که با همکاری مشترک به دنبال افزایش بازار خود است

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) اخیراً همکاری مشترکی با شرکت جیمز بریج (James Briggs) آغاز کرده است. جیمز بریج یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت مواد شیمیایی است که قرار است به اپلاید گرافن کمک کند تا برنامه‌ تجاری‌سازی خود را توسعه دهد. 
جیمز بریج در قالب این برنامه همکاری مشترک به دنبال استفاده از گرافن و محصولات گرافنی شرکت اپلاید گرافن در محصولات فعلی خود است. قرار است فرصت‌های تجاری جدیدی در این برنامه همکاری ایجاد شود. تمرکز اصلی این دو شرکت روی بخش رنگ و پوشش، کامپوزیت و سیالات کاربردی است. یکی از موضوعات همکاری این دو شرکت چگونگی افزودن گرافن به محصولات و ایجاد ارزش افزوده است.
یکی از مدیران شرکت اپلاید گرافن می‌گوید: «ما در حال حاضر با شرکت جیمز بریج همکاری مشترکی آغاز کرده‌ایم. هدف اصلی از این کار، یافتن فرمت‌های بهینه‌ای است که ما می‌توانیم برای تولید مواد استفاده کنیم. اولین سری از محصولاتی که قرار است توسعه یابند، انتظار می‌رود در اوایل سال آتی وارد بازار شوند.»
شروین ویلیامز، بزرگترین تولید کننده رنگ در جهان، در حال آزمایش روی گرافن است تا از این ماده در فرمولاسیون رنگ‌های خود استفاده کند؛ این کار با همکاری شرکت اپلاید گرافن انجام می‌شود. هر چند درآمد حاصل از این همکاری در سال 2017 کم خواهد بود، اما این همکاری مشترک می‌تواند پتانسیل افزایش حجم تولید را در پی داشته باشد.
در بخش کامپوزیت، اپلاید گرافن قصد دارد روی افزایش استحکام مکانیکی کار کند. در طول سال 2016 این شرکت همکاری با شرکت ایرباس را آغاز کرد. هدف از این همکاری استفاده از گرافن در ماهواره‌ها است.
نتایج اولیه همکاری موفقیت‌آمیز بوده و  طرفین ضمن ابراز رضایت از نتایج به دست آمده، به دنبال توسعه سریع‌تر این فناوری‌ها در سال 2017 هستند.
اپلاید گرافن به دنبال استفاده از گرافن در رزین‌ها و پلیمرهای توده‌ای نیز بوده و در حال حاضر با برخی شرکت‌ها و صنایع در این حوزه وارد کار شده‌است.

منبع: nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.