آخرین اخبار

توسعه کسب‌و‌کارهای فناورانه در حوزه‌ کاربرد فناوری‌نانو در برق و انرژی

توسعه کسب‌و‌کارهای فناورانه در حوزه‌ کاربرد فناوری‌نانو در برق و انرژی

چهارمین کنفرانس تخصصی فناوری‌نانو در صنعت برق و انرژی با هدف ارائه نتایج کاربردی و علمی فناوری‌نانو در حوزه برق و انرژی به همت پژوهشگاه نیرو و ستاد توسعه فناوری‌نانو، در روزهای دوم و سوم شهریورماه در محل تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می‌‌شود.

پژوهشگاه نیرو در راستای اجرایی نمودن اهداف اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های توسعه کشور، در نظر دارد همزمان با برگزاری چهارمین کنفرانس تخصصی نانو در حوزه برق و انرژی، برنامه تجاری سازی و توسعه کسب و کارهای فناورانه در حوزه تخصصی نانو را عملیاتی نماید.

در این خصوص همزمان با برگزاری روز نخست کنفرانس جلسات مذاکرات تخصصی، برای مشخص نمودن توافقات اولیه بین سرمایه‌گذاران، شرکت‌های فناور، مخترعان و غیره برگزار و به این ترتیب کسب‌و‌کار مبتنی بر دانش فنی مرتبط را آغاز می‌نماید.

در همین رابطه تاکنون فناوری‌های نام‌برده در جدول ذیل برای ارائه، سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار و غیره اعلام آمادگی نموده‌اند. همچنین این ظرفیت وجود دارد تا چنانچه فناوری‌های دیگر به این فهرست اضافه شود.

filereader.php?p1=main_13264068d108c6901

همچنین از تمامی شرکت‌ها، موسسات، سرمایه‌گذاران، بهره‌برداران، مخترعان و پژوهشگران حوزه تخصصی نانو دعوت به عمل می‌آید تا با اعلام آمادگی قبلی از طریق پست الکترونیکی (nanopower@nri.ac.ir) و یا تکمیل فرم ثبت‌نام در صبح روز اول برگزاری همایش، نسبت به تعیین وقت برای جلسه مذاکره اقدام نمایند. 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این کنفرانس دو روزه می‌توانند به پایگاه اینترنتی این کنفرانس مراجعه نمایند. 

منبع : nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.