آخرین اخبار

توسعه پلتفرم آنلاین جذب سرمایه برای شرکت‌های استارت‌آپی

توسعه پلتفرم آنلاین جذب سرمایه برای شرکت‌های استارت‌آپی

شرکت سنگاپوری کپ‌بریج «CapBridge Holdings» اعلام نموده که سرمایه‌گذاری در ”پلتفرم آنلاین افزایش سرمایه” خود را به میزان 2.9 میلیون دلار افزایش خواهد داد. این مبلغ از سوی سرمایه‌گذاران شرکت، نظیر تیم دراپر «Tim Draper» و همچنین برخی سرمایه‌گذاران آسیایی نظیر «SGX» که یک شرکت وابسته به سازمان بورس سنگاپور است، تأمین خواهد شد. گفتنی است، «SGX» که سهمی 10 درصدی در پلتفرم مذکور دارد، در سال 2015 میلادی نیز، بیش از 1.1 میلیون دلار در این پلتفرم سرمایه‌گذاری نموده بود.

بنا بر گزارش وب‌سایت «Tech In Asia»، کپ‌بریج در واقع یک شبکه خصوصی آنلاین توسعه داده است که هدف از آن به‌کارگیری سرمایه‌گذاران معتبر در مراحل پایانی استارت‌آپ ها است. استارت‌آپ‌ها می‌توانند با ایجاد یک نمایه آنلاین، از پلتفرم مذکور برای شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بازار و انتخاب سرمایه‌گذاران مناسب استفاده نمایند. این امر می‌تواند به صرفه‌جویی قابل ملاحظه در زمان و پول انجامیده و انتخاب‌های اشتباه در زمینه انتخاب «VC»‌هایی که لزوماً به توسعه کسب و کار کمک نمی‌نمایند را تا حدی کاهش دهد.

استقبال از پلتفرم کپ‌بریج در زمینه جذب سرمایه‌گذار، طی ماه‌های اخیر رو به افزایش بوده است، به طوری که در ماه گذشته شرکت «Nautilus Data Technologies» که یک استارت‌آپ آمریکایی فعال در حوزه فناوری‌های خنک‌کننده مراکز آب‌رسانی محسوب می‌شود، توانست 25 میلیون دلار سرمایه از طریق آن جذب نماید.

 

جانسون چن «Johnson Chen»، مدیر عامل کپ‌بریج با اشاره به همکاری استراتژیک این شرکت و «SGX» افزود: «تلاش مستمر در جهت تسهیل فرآیند جذب سرمایه از سوی شرکت‌های استارت آپی و تعمیق ارتباط با سرمایه‌گذاران مختلف، از اهداف اصلی پلتفرم پیشنهادی است که می‌تواند با همکاری‌های بین کپ‌بریج و «SGX»، منجر به توسعه‌های بیشتر در ساختار و محتوای آن گردد.»    

 

مرجع: Techinasia   

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.