آخرین اخبار

تلاش اپل برای خرید یک استارت‌آپ فعال در حوزه سلامت و مراقبت‌های بهداشتی

تلاش اپل برای خرید یک استارت‌آپ فعال در حوزه سلامت و مراقبت‌های بهداشتی

استراتژی اپل در زمینه توسعه ارائه خدمات در حوزه مراقبت‌های بهداشتی، این شرکت را برای خرید یک استارت‌آپ محبوب، ترغیب نموده است. به گزارش «CNBC»، غول فناوری جهان چندین ماه برای خرید این استارت‌آپ که کلینیک‌های پزشکی را در مکان‌های خاص برای شرکت‌ها راه‌اندازی می‌نماید، زمان صرف نموده که البته تاکنون توافقی حاصل نشده است.

شرکت استارت‌آپی «Crossover Health»، تا کنون چهار کلینیک در سیلیکون‌ولی و یک کلینیک نیز در نیویورک راه‌اندازی نموده است. این کلینیک‎ها خدمات بهداشتی نظیر مراقبت‌های اولیه و اورژانسی را به شرکت‌های فعال در این مناطق ارائه می‌نمایند. علاوه بر موارد یاد شده، این شرکت برای ارائه خدمات به شرکت‌هایی نظیر فیسبوک و اپل، در محل فعالیت شرکت‌های مذکور مراکز بهداشتی مستقر نموده است.

 

شایان ذکر است، در سال 2015 میلادی، نشریه «Fortune»، گزارشی از مراکز سلامت مستقر در سیلیکون‌ولی منتشر نمود که در آن مرکز سلامت و بهداشت اپل را از نظر طراحی محیطی، بیشتر به یکی از فروشگاه‌های اپل «Apple Store» شبیه دانسته بود تا یک دفتر پزشکی. در همین زمینه، به‌تازگی تیم کوک «Tim Cook» مدیر عامل اپل، با تأکید بر علاقه‌مندی این شرکت به توسعه خدمات مرتبط با سلامتی و مراقبت‌های بهداشتی، اظهار داشت: «فعالیت‌های بهداشتی و پزشکی، بزرگ‌ترین و یا دومین بخش از اقتصاد محسوب می‌شود و به همین دلیل اپل این حوزه را به عنوان یک فرصت مناسب کسب و کار می‌داند.» در همین راستا، اخیراً ابزاری تحت عنوان «Research Kit» برای جمع‌آوری داده‌های مطالعاتی پیرامون سلامت و بهداشت محیط، مورد استفاده این شرکت قرار گرفته است.

مرجع: Fortune

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.