آخرین اخبار

تصاحب استارت آپ «WePay» توسط یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات بانکی آمریکا

تصاحب استارت آپ «WePay» توسط یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات بانکی آمریکا

شرکت مورگان «JP Morgan Chase» که یکی از مؤسسات پیشرو در زمینه ارائه خدمات مالی در سطح جهان به شمار می‌رود، یک شرکت استارت‌آپی ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین به نام وی‌پی «WePay»، را با هدف اخذ فناوری جدید و به‌کارگیری آن در ارائه خدمات به بیش از چهار میلیون مشتری خود، خریداری نموده است.

به گزارش وب‌سایت «Coin Speaker»، انتظار می‌رود ادغام وی‌پی در بانک مذکور، فرصت‌های جدیدی برای بسیاری از دریافت‌کنندگان خدمات مالی، ایجاد نماید که شامل پرداخت‌های فوری به تجار، شرکت‌های بازرگانی و کسب و کارهای کوچک و نیز قابلیت‌های وسیع سیستم‌های نرم‌افزاری برای تسهیل فرآیندهای پرداخت خواهد بود. به عبارت دیگر، با استفاده از فناوری توسعه یافته از سوی وی‌پی، بانک مورگان می‌تواند روند جابه‌جایی و پرداخت‌های مالی را ساده‌تر و در زمان بسیار کوتاه‌تری انجام دهد.

شرکت استارت‌آپی وی‌پی که در سال 2008 میلادی، با ایده ارائه قابلیت‌های جدید پرداخت‌های مالی در کالیفرنیا تأسیس شده است، یکی از شرکت‌های با چشم‌انداز توسعه‌ای خوب در “دره سیلیکون“ به شمار می‌رود. از مهم‌ترین محصولات این شرکت از ابتدای راه‌اندازی تا کنون، می‌توان به پلتفرم نرم‌افزاری «Go Fund Me»، سیستم حسابداری مبتنی بر ابر داده «Fresh Books» و بازاریاب آنلاین «Constant Contact» اشاره نمود.

بیل کلریکو «Bill Clerico»، بنیان‌گذار و مدیر عامل وی‌پی، با ابراز خرسندی از تعامل و مشارکت‌های آتی خود با بانک مورگان و استفاده از قابلیت‌ها، مقیاس فعالیت‌ها و برند جهانی آن، افزود: «فعالیت به عنوان بخشی از بانک مورگان به ما کمک می‌کند محصولات و فناوری‌های توسعه یافته خود را به بخش بزرگی از متقاضیان خدمات مالی ارائه دهیم. ادغام یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات مالی در سطح جهان با یکی از مستعدترین شرکت‌های فعال در دره سیلیکون، می‌تواند نتایج بسیار بزرگی همراه داشته باشد که ما را کاملاً هیجان‌زده نموده است.»

با اینکه جزئیات مالی توافق خرید هنوز به طور کامل منتشر نشده است، بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، ارزش معامله بیش از 220 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. گفتنی است، علاقه رو به رشد مؤسسات مالی به استارت آپ‌های فین‌تک در سال‌های اخیر منجر به سرمایه‌گذاری قابل توجه شرکت‌هایی نظیر «PayPal» و «Vantiv» جهت تصاحب فناوری‌های نوین این حوزه شده است.   

مرجع: coinspeaker

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.