آخرین اخبار

تخفیف ویژه شرکت در روز نخست فروم اقتصادی نانو

تخفیف ویژه شرکت در روز نخست فروم اقتصادی نانو

رویداد سالانه مجمع اقتصاد نانو از سال 1391 به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. در این برنامه دو روزه، جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع، نهادهای مالی، فعالان حوزه‌های سیاست‌گذاری، پژوهشگران و فناوران، پیرامون ابعاد مختلف موضوع "همکاری‌های فناورانه" به هم‌اندیشی و تبادل نظر می‌پردازند. کسب نتایج مورد انتظار دبیرخانه و دریافت بازخوردهای مثبت از سوی شرکت‌کنندگان در دوره قبلی مجمع نشان از اثربخشی رویکرد این مجمع داشته و برنامه‌ریزی برای تداوم و توسعه آن در سال‌های آتی در دستور کار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو قرار دارد.

در روز اول این رویداد که به بحث کارآفرینی فناورانه اختصاص دارد، تلاش خواهد شد تا پاسخ‎هایی برای سؤالات کلیدی کسب‌وکارهای نوپا ارائه شود. موضوعاتی از قبیل مبانی راه‌اندازی یک کسب‌وکار فناورانه، شاخص‌های یک کارآفرین موفق، روش‌ها و ابزارهای انتخاب و ارزیابی ایده مناسب برای کارآفرینی، مدل‌های نوآورانه کسب‌وکارهای نانویی و ابعاد آنها، نقش بازیگران حوزه کارآفرینی، مرور تجربه‌های موفق و ناموفق کارآفرینی در حوزه نانو، تفاوت‌های کارآفرینی در حوزه نانو با حوزه‌های شناخته شده‌تری مانند IT، راهکارهای شناخت اصول استراتژیک، مدیریت و تغییر آن در یک شرکت نوپا و مسیر تولید تا عرضه یک محصول فناورانه متناسب با نیاز و خواست صنعت، برخی از کلید‌ی‌ترین محورهای روز اول می‌باشند. روز دوم مجمع اقتصاد نانو نیز که با موضوع توسعه بازار نوآوری برگزار می‌گردد، به‌ دنبال پاسخگویی به سوالات شرکتهای دانش‌بنیان برای توسعه بازار نوآوری خواهد بود.

برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو در راستای حمایت از توسعه فضای کارآفرینی به ویژه در حوزه نانو، امسال به عنوان یکی از حامیان این رویداد، برای مخاطبان خود تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است. تمامی فناورانی که طرح خود را برای داوری به نانومچ ارسال کرده‌اند (دوره اول تا پنجم) می‌توانند از تخفیف 50 درصدی برای شرکت در روز اول مجمع برخوردار ‌شوند.

 

علاقمندان می‌توانند برای دریافت کد تخفیف خود با تلفن دبیرخانه فروم اقتصادی نانو به شماره ۸۸۵۰۲۹۳۰ و ۸۸۷۳۱۱۹۷  تماس گرفته و با وارد کردن کد هنگام ثبت‌نام از 50 درصد تخفیف در روز اول برخوردار شوند.

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.