آخرین اخبار

انکوباتور هندی به دنبال حمایت از شرکت‌های فناوری‌نانو

انکوباتور هندی به دنبال حمایت از شرکت‌های فناوری‌نانو

گروه بریگاد (Brigade) اعلام کرد که این شرکت در مرکز انکوباتور خود روی فناوری‌نانو، لجستیک و مدیریت زنجیره تولید تمرکز ویژه‌ای دارد. در برنامه جدیدی که این شرکت در این انکوباتر تدارک دیده و از ماه اکتبر سال جاری میلادی اجرا می‌شود قرار است روی این موضوعات کار شود.
نیروپاشانکار از مدیران شرکت بریگاد می‌گوید: « ما به دنبال شرکت‌های فعال در حوزه نانومواد، لجستیک، دروبین‌های نظارتی، مدیریت کنترل زمان و انرژی‌های تجدیدپذیر هستیم.»
هر یک از شرکت‌هایی که تمایل به استفاده از امکانات این انکوباتور را دارند می‌توانند چهار تا شش نفر از متخصصان خود و حداکثر 10 استارت‌آپ خود را به این برنامه معرفی کنند.
مدیران این شرکت می‌گویند که بریگاد با مصاحبه با درخواست دهندگان تلاش دارند تا به خوبی نسبت به حوزه کاری افراد و شرکت‌ها آگاهی پیدا کرده وکسانی را انتخاب کنند که قادر به حل مشکلات و مسائل دیگر شرکت‌ها باشند.
بریگارد در این برنامه قرار است به‌عنوان میزبان، پذیرای شرکت‌های فناوری هندی باشد تا فضای کسب و کار مناسبی برای آن‌ها تدارک ببیند. برای ارائه فضا، ابتدا شرکت یا افراد درخواست کننده ارزیابی شده و پس از تایید، امکان استقرار آنها در این انکوباتر فراهم می‌شود.

nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.